• Alvolina

BIM Juni 2014

Hejsan! Hoppar in här...tyvärr kanske man ska säga. Men nu jäklar!! Jag och min man har bestämt att nu är det vår tur denna månad :) väntar lite med att skriva in mig i någon lista.

• Alvolina
    HGS skrev 2014-06-13 21:18:19 följande:

Hörni, nu behöver jag lite input. Jag hade BIM igår och fick bruna flytningar på morgonen. Kom lite blod sen under dagen  men sen bara bruna flytningar. I natt ingenting och idag lite bruna flytningar igen. Mensen brukar vara runt 4 dagar i alla fall. Läste att mensen kunde bli kortare efter att man slutat med p-piller, det här är bara den andra riktiga sen p-pillerstopp. Å andra sidan var den första (som jag hade i maj) helt normal. Men vad tror ni, är det p-pillerna som fortfarande spökar? 

Bruna flytningar skulle jag nog inte räkna som mens. Har du testat dig för graviditet?
  • Alvolina
    HGS skrev 2014-06-13 21:18:19 följande:

Hörni, nu behöver jag lite input. Jag hade BIM igår och fick bruna flytningar på morgonen. Kom lite blod sen under dagen  men sen bara bruna flytningar. I natt ingenting och idag lite bruna flytningar igen. Mensen brukar vara runt 4 dagar i alla fall. Läste att mensen kunde bli kortare efter att man slutat med p-piller, det här är bara den andra riktiga sen p-pillerstopp. Å andra sidan var den första (som jag hade i maj) helt normal. Men vad tror ni, är det p-pillerna som fortfarande spökar? 

Bruna flytningar skulle jag nog inte räkna som mens. Har du testat dig för graviditet?
  • Alvolina
    HGS skrev 2014-06-13 22:13:44 följande:
    Som sagt så kom det ju blod igår men ändå ganska lite. Testar kanske imorgon, om jag vågar!? Obestämd 
    Det är bara att göra det:) bättre att få veta hur det ligger till. Ibland är kroppen väldigt konstig och man vet inte vad som händer. Det bara blir så:/
  • Alvolina
    Emhjarta skrev 2014-06-14 06:32:42 följande:

Nu är jag på bim+3 och ingen mens men inget plus ... Senaste graviditeten så fick jag svagt plus bim-2 men nu inget , tok negativt Någon som plussat olika på sina graviditeter?

Jag hade ÄL en vecka senare än vad jag trodde en gång. Då plussade jag också en vecka efter vad jag trodde var BIM. Så är du inte helt säker på när du ägglossning var så finns det alltid hopp så länge som mensen uteblir:)
  • Alvolina
    JhjärtaK skrev 2014-06-16 07:16:22 följande:

Noop, negativt nu på morgonen smile4.gif . Kommer att bli några testintensiva dagar nu känner jag. För jag känner mig ju jättegravid men det kanske bara är vilja och inte så mycket fysiska symptom egentligen :-/

Det kanske är lite tidigt. Vilken dag är du på? :)
  • Alvolina
    Lola8200 skrev 2014-06-16 21:24:24 följande:

Är det någon mer än jag som fått tipset om att mysa varenda dag runt äl istället för varannan?

Vart har du fått det?

Tror det mest vanliga är att man inte ska ligga varje dag.
Svar på tråden BIM Juni 2014