BIM Juni 2014
Hejsan! Hoppar in här...tyvärr kanske man ska säga. Men nu jäklar!! Jag och min man har bestämt att nu är det vår tur denna månad :) väntar lite med att skriva in mig i någon lista.
Hejsan! Hoppar in här...tyvärr kanske man ska säga. Men nu jäklar!! Jag och min man har bestämt att nu är det vår tur denna månad :) väntar lite med att skriva in mig i någon lista.
www.whattoexpect.com/groups/m/trying-to-conceive/discussion/17739800 Här är skapligt bra förenklat hur olika d kan vara
Vet inte hur pass d stämmer men...
Hörni, nu behöver jag lite input. Jag hade BIM igår och fick bruna flytningar på morgonen. Kom lite blod sen under dagen men sen bara bruna flytningar. I natt ingenting och idag lite bruna flytningar igen. Mensen brukar vara runt 4 dagar i alla fall. Läste att mensen kunde bli kortare efter att man slutat med p-piller, det här är bara den andra riktiga sen p-pillerstopp. Å andra sidan var den första (som jag hade i maj) helt normal. Men vad tror ni, är det p-pillerna som fortfarande spökar?
Hörni, nu behöver jag lite input. Jag hade BIM igår och fick bruna flytningar på morgonen. Kom lite blod sen under dagen men sen bara bruna flytningar. I natt ingenting och idag lite bruna flytningar igen. Mensen brukar vara runt 4 dagar i alla fall. Läste att mensen kunde bli kortare efter att man slutat med p-piller, det här är bara den andra riktiga sen p-pillerstopp. Å andra sidan var den första (som jag hade i maj) helt normal. Men vad tror ni, är det p-pillerna som fortfarande spökar?
Nu är jag på bim+3 och ingen mens men inget plus ... Senaste graviditeten så fick jag svagt plus bim-2 men nu inget , tok negativt Någon som plussat olika på sina graviditeter?
Grattis till plussen :) alltid kul att se på morgonen om någon har testat.
Noop, negativt nu på morgonen
. Kommer att bli några testintensiva dagar nu känner jag. För jag känner mig ju jättegravid men det kanske bara är vilja och inte så mycket fysiska symptom egentligen :-/
Är det någon mer än jag som fått tipset om att mysa varenda dag runt äl istället för varannan?