Inlägg från: Södertös |Visa alla inlägg
  • Södertös

BIM Juni 2014

Hej hej... hoppar in här om det är okej Hade äl den 30/5 o haft känningar i tjejmagen sen dess.. Dock har mina 2 senaste mens cyklar bara vatt 18 o 21 dagar så är orolig att mensen kommer tidigt.. Är sugen på sötsaker, är trött o vatt liiite små yr. Men får vänta minst 1 v till innan testdax... GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAT

• Södertös
    Lambo skrev 2014-06-05 20:55:06 följande:
    Tjo! Hoppar in här :) ÄL nån gång 31/5-1/6 o BIM 14-15/6. Sjukt spännande o har haft molvärk i tjejmagen varje dag sen innan ÄL, mycket värre kvällstid!! Trög mage sen igår, brukar jag icke ha. Ny situation för mig detta med planerandet ;) 5-årig son sen tidigare. Vill veta NU (ja ni känner igen känslan hehe..)

Hej... Då ligger vi rätt så lika i tiden Dock har jag inga barn sen tidigare.. Vad hade du för symtom då?
  • Södertös
    Lambo skrev 2014-06-05 21:30:04 följande:
    Roligt!! :) "Södertös" - Är du stockholmare? Oj jag var ovetandes gravid då så tidiga minns jag inte tyvärr, så oerhört länge sen o ett annat liv :)

Nä jag är en skåne tös Ja då kan det ju va svårt att veta... man tänker kanske inte på sina symtom om man inte väntar sig att va gravid
  • Södertös

Förreste... någon här som vet hur det är med att sola om man skulle va gravid? Har läst att det skulle va farligare när man är i början av grav. Samt att solen skulle påverka folsyran... Men hjälper det att man smörjer in sig med solskydd?

• Södertös
    combat90 skrev 2014-06-06 10:13:47 följande:
    Oj nu blev de ett inlägg till. Tog precis ettt ägglossningstest som är superposiivt!! Så de hoppas jah släpper snart då:)

Kul... då får du in o ge gubben "frukost på sängen" haha...
  • Södertös
    combat90 skrev 2014-06-06 10:29:20 följande:
    Ja han e ute o jobbar men han ska nog allt få komma in om en stund;) haha hoppas det tar sig denna gång. Nu när vi prickar in de så bra.. några tips på hur man kan maximera chanserna? Stanna kvar med rumpan i vödret efter? Ställning? Allt mottages

Ja då får du överfalla honom sen Där finns väl inga bevis på att något hjälper men jag brukar ligga kvar ca 20 min med rumpan högt. Sambon brukar fråga om jag ska "baka" o ska jag det så lägger han täcket i hög till mig o föser in det under haha...
  • Södertös
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-06 11:06:28 följande:
    Det har jag med hört:) men vet inte heller vilken ordning. Nån som vet? Brukar försöka med samtidigt:)

Det ska va efter mannen... det hjämper ju inte att ha orgasm samamdragningar om där inte är sperma.. man ska liksom hjälpa dom in! Men det är ju inte fel att få en innan med hehe...
  • Södertös
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-06 11:20:44 följande:
    Samtidigt då?:):)

Ja borde ju funka d med... men vet ni vad tjejer! Nu har vi ju helt plötsligt en jäkligt bra anledning varför vi ska få 3 orgasmer haha... ja killarna kan gott jobb för vi får ju gör allt sen..
  • Södertös
    combat90 skrev 2014-06-06 13:14:59 följande:
    Håller med dig!! Helt klart anledning till fler iaf!! :) haha nä nu håller vi tummarna för att det tar sig.. :) känns som vi va ute i helt rätt tis iaf!! :) hoppas mensen håller sig långt borta

Ja vi får hålla tummarna Men mys till det imorgon med för att va på den säkra sidan
  • Södertös

Det här med ta temp... gör ni det på morgonen direkt innan ni går upp eller kan man göra det nör som på dagen? O ka ske dum fråga men tar ni tempen precis som när man har feber?

Svar på tråden BIM Juni 2014