Inlägg från: Malinbarre |Visa alla inlägg
  • Malinbarre

BIM Juni 2014

Kan någon vara snäll och lägga till mig på listan? Bim 29/6 2:a försöket efter MA, 1:a barnet

• Malinbarre
    Becks5 skrev 2014-06-10 07:16:21 följande:
    Jag har inte använt dessa stickorna innan så jag har nog bara missat äl helt enkelt. Trodde jag skulle ha det dag 14-16 men är idag på dag 20. Sex har vi haft varannan och ibland varje dag så jag hoppas denna månaden är vår :) Tack och lycka till du me!

Jag har haft äl ett par gånger på dag 22. Det hade jag i mars och den gången blev jag blev gravid. Lycka till :)
  • Malinbarre

Jag tror att det var här, men är det någon som vet av den här "metoden" där man typ har sex varannan dag fram tills äl och då typ varje dag? Det fanns en länk förut till den metoden.. Någon som vet vad jag menar? :)

• Malinbarre
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:33:07 följande:
    Mensvärkigt. Å jättelös mage. Brukar inte ha d. Magen kan sätta fart när jag får mens dock, men dit är det några dagar. Om den inte kommer redan nu!
    Lilla E

Jag hade jätte jobbig mage när jag var gravid senast :) toa ofta!!
  • Malinbarre
    gabriellap skrev 2014-06-14 16:46:27 följande:
    åh blir galen ,vet inte hur man får in bilder h'r i ett bra format,kunde inte hålla mig och nu tycker jag mig se ett svagt plus men bilden är ju usel:/

Man ser ju faktiskt ett till streck :D har du fler tester hemma? :) jag skulle våga mig på ett grattis :D
  • Malinbarre
    Annemi skrev 2014-06-14 08:50:54 följande:
    Hjälp !!! Är detta ett sk spökstreck? Har inte någon erfarenhet av spökstreck/svaga streck !!!

Grattis :D
  • Malinbarre

Grattis till er som plussat!! Själv är jag på CD 15 och jag tror jag kommer få ägglossning om någon dag. Hela den här cykeln har varit lite skum, har haft ont i äggstockarna och livmodern enda från mensen. Och då också ont i brösten, det fick jag efter mens. Men förhoppningsvis kommer äl snart :D det blir första äl efter vårat MA

• Malinbarre

Grattis till alla som plussar :D det är den bästa känslan ever!! Hoppas jag får känna den känslan igen snart :)

• Malinbarre
    Lola8200 skrev 2014-06-16 21:24:24 följande:
    Är det någon mer än jag som fått tipset om att mysa varenda dag runt äl istället för varannan?

Vi kör det den här gången, varannan dag fram tills positivt äl-test och sen varje dag i 3 dagar. Jätte många som har plussat på den "metoden". Det är ingen fara att ha sex ofta så länge spermie-produktionen eller funktionen är nedsatt :)
  • Malinbarre
    Lambo skrev 2014-06-17 12:21:41 följande:
    Sparade morgonurin, köpte CB. Så FUNKAR det inte :( Öppnade o kollade, uppsägningen hade liksom stannat innan den nådde remsan. Jag hällde dessutom ut urinet medan jag väntade.. Höjden av frustration! Är ju på BIM +2 så borde kunna prova senare idag? Gäller det att inte kissa på några timmar då eller hur funkar det?

Äsch jag hade låtit bli att kissa på ett par timmar och sen prova igen. Förra gången när jag var gravid så tog jag ett test på morgonen som visade svagt, for till Apoteket och köpte ett digitalt och ett vanligt clearblue, där stod det gravid 1-2 och ett starkare plus än morgonurinet :) så var inte rädd för att testa (testade då innan mens). Lycka till;)
Svar på tråden BIM Juni 2014