• Annette79

BIM Juni 2014

Hej,

Här vill jag oxå vara med :) Har precis slutat blöda efter ett tidigt mf, så nu blir det nya tag Någon som vill lägga till mig i listan? Bim 17/6, 34år, 4:de försöket, 4:barnet

• Annette79

Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!! Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna <3 Titta :)))))

• Annette79
    plopp76 skrev 2014-06-15 13:05:35 följande:
    Grattis!

Hur tidigt är det testet taget? Mest nyfiken då jag själv räknar dagarna för att kunna testa :)

Tack :) Bim -2/3 är det taget... Inte morgonurin dock! Fick en känsla i morse att jag ville testa och hade inga test hemma så tog ett lila cb ÄL-test då jag sett att vissa gjort det här på FL och fick resultatet blinkande gubbe...?? Sprang till Apoteket och köpte test då jag hört att det kan visa pos av hcg och hade fast glad gubbe för ca 14 dgr sedan så fick upp hoppet Åh det blev ett plus direkt, inte jätte starkt men utan tvekan. Man ser bättre i verkligheten än på bilden oxå Håller tummarna att det går hela vägen denna gång! Har läst din historia Plopp och jag känner verkligen med er och jag hoppas av hela mitt hjärta att du får ett plus snarast och en fullgången graviditet <3

När ska du testa dig? Kram
  • Annette79

Tack alla för alla gratulationer Kan inte sluta le... Eller gråta heller Glädjetårar

Nu blir det till att avklara gröna Lund och Skara sommarland snarast så jag hinner åka med barnen innan det blir farligt Lycka

• Annette79
    plopp76 skrev 2014-06-15 13:38:57 följande:

Ok! Ja jag är på ÄL+ 4-5 nånting och BIM den 22/23:e nånting. Tänkte eventuellt testa på midsommaraftons mrgon... risken är väl att jag blir så knäckt av att se ett negativt test så jag vet inte om jag kanske väntar till söndag morgon när vi är hemma igan. Får se!

Jag håller alla tummar för dig att det går bra denna gång! Härligt att plussa så tydligt :)

Jo jag hoppas oxå att jag plussar igen snart. Hoppet är det sista som överger en sägs det ju... och just denna cykel har jag kanske inte så stora förhoppningar på men ändå. Nästa kanske? :) Kram!

Håller tummar och tår för dig!!! Jag har testat tidigt varje månad nu och denna månad kände jag inga förhoppningar på alls och hade tänkt testa först på ons om tant röd inte kommit då men så vaknade jag idag med en konstig motiverad "test känsla" hahaha :) Så kanske är så att när man minst anar det...händer det liksom ;) Hoppas iallafall! Kram
  • Annette79

Hej, någon som kan flytta mig till plussat listan Sitter på iPhone så kan inte :( Gråter fortfarande en skvätt glädjetårar då och då :)) 17/6 Annette79, 34år, 4:e försöket, 4:e barnet

Tacksam om någon orkar byta plats på mig i listan

• Annette79
    JhjärtaK skrev 2014-06-15 21:33:05 följande:

Nu har jag bestämt mig för att testa imorgon bitti, önska mig lycka till! (både med testet och med sömnen inatt, vet inte hur mycket det kommer att bli med den smile2.gif )

Jag vet att det är ruggigt tidigt men jag kan bara inte hålla mig. Är på ÄL+8 imorgon och testade positivt så tidigt förra graviditeten så jag håller tummarna att jag faktiskt är gravid igen och att det inte är min kropp som skämtar med mig!

Håller tummarna och tack för fixet med listan
  • Annette79
    Annette79 skrev 2014-06-15 21:35:37 följande:
    Håller tummarna och tack för fixet med listan smile1.gifsmile5.gif
    Åh nu kommer jag ihåg, det var ju du som var så fixig med tröjan på din dotter :))) Hoppas du får använda den igen imorgon
  • Annette79
    JhjärtaK skrev 2014-06-15 21:42:14 följande:
    Haha, tack vad gullig du är! Hoppas också såklart men vete sjutton om jag vill använda samma "trick" en gång till. Dessutom så kommer jag nog inte hem förrän dottern har gått och lagt sig och dagen efter kommer maken inte hem förrän dottern har lagt sig och det blir svååårt att hålla sig tills onsdag med att berätta om det nu skulle bli positivt imorgon. 

Eller så lyckas jag hålla mig, lyckades ju med det förra gången faktiskt, då fick jag positivt på måndagen och maken åkte iväg två dagar med jobbet så jag berättade först på onsdagen (då hade testet blivit starkare också, trodde knappt på det första som var så svagt så svagt!). Åh så spännande detta är!
    Åh vad svårt att hålla sig... Jag har tänkt på din tröja fast jag tänkte så här... Min man vet redan men jag tänkte att när jag känner mig lite säkrare och passerat det "värsta" ska jag ge lilltjejen (snart 8) en tröja där det står storasyster och se om hon ser och sen få se alla andra syskonens reaktion Bara den lille vill stanna denna gång <3 Håller koll på hur det går för dig imorgon, hoppas hoppas!!
Svar på tråden BIM Juni 2014