BIM Juni 2014
Hej,
Här vill jag oxå vara med :) Har precis slutat blöda efter ett tidigt mf, så nu blir det nya tag
Någon som vill lägga till mig i listan? Bim 17/6, 34år, 4:de försöket, 4:barnet
Hej,
Här vill jag oxå vara med :) Har precis slutat blöda efter ett tidigt mf, så nu blir det nya tag
Någon som vill lägga till mig i listan? Bim 17/6, 34år, 4:de försöket, 4:barnet
Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!!
Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna <3 Titta :))))) 
Tack alla för alla gratulationer
Kan inte sluta le... Eller gråta heller
Glädjetårar
Nu blir det till att avklara gröna Lund och Skara sommarland snarast så jag hinner åka med barnen innan det blir farligt
Lycka
Ok! Ja jag är på ÄL+ 4-5 nånting och BIM den 22/23:e nånting. Tänkte eventuellt testa på midsommaraftons mrgon... risken är väl att jag blir så knäckt av att se ett negativt test så jag vet inte om jag kanske väntar till söndag morgon när vi är hemma igan. Får se!
Jag håller alla tummar för dig att det går bra denna gång! Härligt att plussa så tydligt :)
Jo jag hoppas oxå att jag plussar igen snart. Hoppet är det sista som överger en sägs det ju... och just denna cykel har jag kanske inte så stora förhoppningar på men ändå. Nästa kanske? :) Kram!
Hej, någon som kan flytta mig till plussat listan
Sitter på iPhone så kan inte :( Gråter fortfarande en skvätt glädjetårar då och då :)) 17/6 Annette79, 34år, 4:e försöket, 4:e barnet
Tacksam om någon orkar byta plats på mig i listan
Nu har jag bestämt mig för att testa imorgon bitti, önska mig lycka till! (både med testet och med sömnen inatt, vet inte hur mycket det kommer att bli med den
)
Jag vet att det är ruggigt tidigt men jag kan bara inte hålla mig. Är på ÄL+8 imorgon och testade positivt så tidigt förra graviditeten så jag håller tummarna att jag faktiskt är gravid igen och att det inte är min kropp som skämtar med mig!
Godmorgon
Morgonens test ser ut så här
Så glad