BIM Juni 2014
Hoppar in här med, har dock inte bim fören 23/6. Är bara äl+4 så några känningar får jag nog vänta ett tag på. Vi är inne på tredje försöket med fjärde barnet :)
Hoppar in här med, har dock inte bim fören 23/6. Är bara äl+4 så några känningar får jag nog vänta ett tag på. Vi är inne på tredje försöket med fjärde barnet :)
BIM-lista 
Plussat!
Bättre lycka nästa gång! 
La till mig på listan :)
Tycker man läser ganska ofta om att man plussar tidigare än bim :)
Så av ten nyfikenhet måste jag fråga hur tidigt har du plussat?
Har en lite fundering så tänkte kolla med er andra vad ni tror. Jag har en 32 dagars cykel. Använde mig av äl test för första gången denna cykel och hade äl på dag 16. Om jag tar ett grav test äl+14 borde det väl visa om det blev något trots att det är bim -2? Eller borde man vänta till bim?
Här är med vanliga kameran, ser någon något alls? Om någon vill och kan trixa så får ni mer än gärna göra det!

Ett test igår och två idag som alla visar svagt positivt. Äl+10 jag, sambon och min syster ser det andra sträcket också. Kan man hoppas på att det är ett litet pyre där eller kan man få tre spök på raken?
Sitter och är helt skakis. Tänk att vi äntligen fick vårat plus, det är fortfarande jätte svagt men det finns där.

Dagens test äl+11 
Var visst inget spök streck <3 
Varm i ansiktet igår o idag. Sticker ilar o drar i ljumskarna höfter o livmoder. Molande värk mest framåt kvällen.. det är väl inte inbillning iallafall?? Jag vet inte om jag vågar testa imorgon om de blir neg. Så jag funderar på att vänta o se om mensen dyker upp på söndag-måndag. Annars testar jag på måndag!! Jag kan inte inbilla mig alla de här grejerna känns de som. Vad har ni som plussat känt för symtom nu innan bim?
Jag är få lycklig att jag inte vet vad jag ska ta vägen!!!!! Vi lyckades på första riktiga försöket efter tre månader utan piller.. jag är GRAVID. Hoppas nu att grynet vill stanna kvar hos mig!!!! ???