• Jonej

BIM Juni 2014

Grattis alla som plussat! :) själv är jag på BIM +4, ungefär, har inte riktigt koll på varken cykel eller ÄL, och börjar starkt tro att jag är gravid. Molvärk till och från, svullen mage, stormigt humör, men framförallt HETT i ansiktet! Är varm och röd som en tomat, har till och med fått kommentarer om det. Någon annan som haft såna symptom? Började på bim-1. Kan inte minnas från förra grav att man gick runt som ett stoppljus!! :D

• Jonej

Jag är också gravid! Det var jag som pratade om att jag var så röd och varm i ansiktet för några dagar sedan, så det är tydligen ett gravidsymptom! :)

• Jonej

Egentligen räcker det med sex en gång 1-2 dagar innan ÄL om man har koll på när man har ÄL. En utlösning innehåller upp emot 250 miljoner spermier, så om det inte tar sig så har det andra orsaker än att spermier inte skulle vara vid rätt plats vid rätt tidpunkt. Man kan säga att god tur spelar större roll än hur ofta man ligger :P

• Jonej

Med ettan så sexade vi på som kaniner i ett halvt år innan det tog sig, kändes som en halv evighet och man blev ju riktigt trött på sex då ingenting hände...Den här gången räckte det med ett ynka ligg och det tog sig på första försöket. Ingen kosmisk rättvisa över huvudtaget! :)

Svar på tråden BIM Juni 2014