Inlägg från: ImseVimseSpindel |Visa alla inlägg
  • ImseVimseSpindel

BIM Juni 2014

Hejsan på er! Får jag hoppa in här? :) Har precis slutat med minipiller i hopp om att en liten ska flytta in i magen:) har en dotter på 1 år.

• ImseVimseSpindel

Ni som har oregelbunden mens och inte vet när ÄL och BIM är, hur gör ni med listan? Skriver ni inte upp er eller gissar ni lite?
    Jag har inte skrivit upp mig för att jag inte vet när min ÄL kommer.

• ImseVimseSpindel

Okej, då får någon gärna skriva in min mig för jag vet inte hur man gör:)
    Räknar på en cykel på 35 dagar så får vi se hur lång den blir. Blir den kortare så blir jag överlycklig. Har haft upp mot 60 dagar innan jag fick första barnet och det är så trist =/

25/6, första försöket , 2a barnet

• ImseVimseSpindel

Varför ska man inte ta Äl-test på morgonen?
    Det gör jag för det står så i instruktionerna på Clearblues test.

Någon som vet?

• ImseVimseSpindel

JhjärtaK, ah precis jag kör med dom med dubbel indikator. Då fortsätter jag med att testa på morgonen:) Dag 14 och fortfarande ingen glad gubbe. ..

• ImseVimseSpindel

Blinkande gubbe på Clearblues test med dubbelindikator idag. Överlycklig haha :) 

Ni som använt dessa test, hur många dagar brukar ni ha blinkade innan ni får fast glad gubbe? :)

• ImseVimseSpindel

Dag 17 och 3dje dagen med blinkande gubbe på clearblue ägglossningstest. Hade hoppats på fast gubbe idag. Frågan är om den kommer alls.. segt med så sen ägglossning. Tiden går sååå sakta.

• ImseVimseSpindel

Hur långt innan ägglossningen börjar ni få ägglossningssekret?

Jag tyckte att jag hade det första dagen med blinkande gubbe men nu har de försvunnit. Och jag har ju inte haft ägglossning än. Det kan ju inte va bra :/

Svar på tråden BIM Juni 2014