BIM Juni 2014
Kan jag hoppa in här! Har BIM först den 27 men hoppas på den här månaden. Andra försöket med andra barnet :) grattis till er som plussat!
Kan jag hoppa in här! Har BIM först den 27 men hoppas på den här månaden. Andra försöket med andra barnet :) grattis till er som plussat!
Någon går gärna lägga till mig med :)
BIM 27/6, 2:a försöket andra barnet
Väntan är såååååå lång!!!
Jag hade BIM igår, ingen mens och negativt på testlagrets tester. Har testat varje dag sedan måndags. Minus varje dag senast imorse. :/
Antingen kommer mensen när som eller så får jag ett sent plus. Nu har jag slut på tester så kommer vänta ett tag och se vad som händer....
Molvärk som tusan!
Tappen har varit hård och högt upp.
Mjölkiga flytningar och på dåligt humör som tusan.
Förstoppad och inga spottings vilket jag alltid brukar ha... Spännande fortsättning!
Stort grattis till er som plussat!! :D
Förvirrade tjejen hoppar in här igen.. fick ju mens den 26e och det var inte alls mycket den dagen, inte heller den 27e och idag har det inte varit något alls?? Såg bara liiiite på pappret imorse! Brukar ju ha mens i 5 dagar och då ganska mycket under flera dagar? ...
Hakar på här :) tog ur P-staven i maj fick Mens i juni sen köpte jag ägglossningstest så jag skulle ha koll på ÄL. Tajmade in mys före och efter ÄL i juni. Har bim imorgon. Håller tummarna på bebis nu! köpt hem clearblue digital med veckoindikator. Sååå förväntansfull är jag! Aldrig varit gravid tidigare....
Jag har plussat!!!! Jag tror jag dör av lycka :)
Vi pratade om förra månaden och kom på att vi missade ägglossningen med fem hela dagar,så detta tog sig direkt,det är ju helt otroligt
Nu ska jag bara lista ut ett sätt att berätta för min kille, han kommer smälla av
En liiiiiiiiten liten rosa flytning igår morse sen har det inte kommit något mer. Öht. Ingenting. Noll. Nada. På BIM+3 idag.
Har molvärk, något ömma bröst och mår lite allmänt knepigt. Har aldrig någonsin varit så här sen.
Har inte testat sedan i förrgår och då var det negativt.
Återstår att se utgången av detta...
Tror ni det skulle visa plus om jag testade idag? Negativt i förrgår. På BIM+3 nu.
Ingen mens.
Konstig känsla i brösten och mår lite konstigt.
Eller skulle ni väntat lite till?
Testade nu, negativt :( vad irriterande det här är!
:)
Hjälp!
Igår testade jag så negativt man bara kan testa. Nu på morgonen tycker jag att man kan aaaaaaanaaa att det ev kanske möjligtvis skulle kunna vara en antydan till något :P ja ni fattar grejen.
Kan ni se det jag ser lr har jag blivit koko av allt testande? ;)
Jag har lagt på ett filter på den här bilden
Originalbilden...
Idag testade jag med ett digitalt, "inte gravid"
Förstår verkligen inte det här. Snart är min mens en vecka sen! :( fan vad drygt!