BIM Juni 2014
Hej på er! Hoppar in här eftersom att jag tyvärr fick missfall för några dagar sedan (väääldigt tidigt missfall, hann bara se att jag var gravid).
Jag är 19 år och det här är 4:e försöket på 1:a barnet!
Hej på er! Hoppar in här eftersom att jag tyvärr fick missfall för några dagar sedan (väääldigt tidigt missfall, hann bara se att jag var gravid).
Jag är 19 år och det här är 4:e försöket på 1:a barnet!
Är lite förvirrad (har jag väl i och för sig varit sedan vi började) men jag vet inte riktigt när jag hade äl eller om jag ev hade TVÅ (??!!?!)... Hade i alla fall riktigt ont både 9onde och 16onde så vet inte riktigt när jag hade ägglossning. Men kan bli så att mitt bim-datum måste flyttas fram men jag vet inte riktigt till när :P
Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe
Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =)
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro den här månaden!
Jag har haft äl-värk och utslag på stickor två gånger den 9onde (glömde stickorna det sista men det blev starkare och starkare för att sen bli svagt) och den 16onde och då hade jag även väldigt ont vid sex men inte ont i brösten (som jag alltid har annars). Sen så har jag fått halsbränna tre dagar på raken nu fast jag inte stressar eller så mer än vanligt och idag under ca 30-60 min hade jag molvärk men sen försvann det lika snabbt som det kom! Har även fått ont i brösten nu för några dagar sen men inte jätteont som jag brukar ha :P
Jag blir bara mer och mer förvirrad för varje månad som går, haha! Kan väl tillägga att jag tog rosenrot fram till den 9onde och bisolvon vid 9onde och sen igen vid 16onde! Skulle ju haft bim den 24/6 men antar att jag får lägga på en vecka nu när äl kom så sent? Vad tror ni??
Glömde skriva att jag de senaste dagarna har känt världens kattkissdoft ifrån katternas låda (har en bredvid sängen) . Min sambo känner inget men jag kan inte ens ligga åt de hållet! Asjobbigt!
"Inte gravid" sa CB digital. Vart är mensen då om man får fråga? Jaja, nästa gång då.
Och där kom mensen på bara äl+9, ovanligt!
Förvirrade tjejen hoppar in här igen.. fick ju mens den 26e och det var inte alls mycket den dagen, inte heller den 27e och idag har det inte varit något alls?? Såg bara liiiite på pappret imorse! Brukar ju ha mens i 5 dagar och då ganska mycket under flera dagar? ...