• Stephi

BIM Juni 2014

Hej hej! lägger till mig här =)
    BIM 29/6, andra försöket andra barnet! hoppas hoppas :D

• Stephi

Glöm inte mig :)

BIM 29/6. Andra försöket, andra barnet :)
    Hoppas hoppas

Vill inte känna efter några symptom, för blir så besviken om det visar sig vara negativt.

• Stephi

Testade igår med testlagrets stickor..
    Totalt jättemkt negativ resultat.

Varför känner jag så starka symtom om det nu inte ska vara något? Och då har jag ändå inte "känt efter". Men otroligt trötthet och "mensvärk" och har så ont i mina bröst..

Har iofs två dagar kvar till BIM, men borde det inte vara ett extra svagt litet streck på stickan?
    Är det värt att lägga pengar på clearblue digital eller är det så enkelt att jag bara ska vänta och se ifall mensen kommer igen..?

• Stephi
    Milie skrev 2014-06-29 05:01:03 följande:

Lycka till med icke-mensen! Jag har BIM på måndag. När har du tänkt testa? Jag är lite i valet och kvalet.

Blir det inge mens idag så testar jag imorgon bitti. Hoppas hoppas att den inte kommer. Drömde faktiskt inatt att jag fick en dotter :)
  • Stephi
    Milie skrev 2014-06-29 15:21:11 följande:

Aha, spännande! Jag är egentligen galen i att testa men jag har verkligen lovat mig själv den här månaden att jag ska vänta. Det tog emot att inte testa imorse, hehe. Jag vill helst vänta tills BIM+2 efter förra månadens besvikelse då mensen var sen (utan graviditet) en hel dag. I regel är jag superregelbunden.

Hoppas dagen fortlöper som planerat och att det dyker upp ett plus imorgon!

Fortfarande ingen mens och testlagrets stickor visar starkt negativt... Kunde inte hålla mig haha testade precis nämligen :P

Min mens är också regelbunden så ja nu kanske den känner för att lura mig lite...
  • Stephi
    Milie skrev 2014-06-29 19:18:15 följande:

Hehe, jaså. Förhoppningsvis beror det väl bara på att det är tidigt och inte morgonurin. Vi hoppas vidare!

Och till alla er andra,

Plus på testet!!

På väg till affären nu för att köpa ett clearblue digital :D

Omg!!
  • Stephi
    Ise skrev 2014-06-30 17:16:37 följande:
    Fick du neg med testlagrets igår? Och positivt idag? Med samma test?

Är du på BIM+1?
    Gjorde två stycket tester med testlagrets på BIM dagen, jättemegastarkt negativt.
    Sen för skoj så gjorde jag det med clearblue på morgonen och fick ett plus där. Åkte och handlade ett digital för att vara på säkra sidan och där stod det Gravid. ska aldrig mer använda testlagrets.
  • Stephi
    Milie skrev 2014-06-30 16:33:25 följande:
    ÅH, vad roligt! Grattis!
    Hur går det för dig??
  • Stephi
    Milie skrev 2014-07-01 00:46:48 följande:
    BIM idag och än ingen mens. Men jag försöker hålla ner förväntningarna tills jag varit utan mens under hela BIM+1 också. Det var ju då mensen kom sist, vid lunchtid. Så antingen så klarar jag inte av att hålla mig och testar imorgon på morgonen, eller så gör jag som planerat och testar på BIM+2 förutsatt att mensen inte kommit.
    Håller tummarna!!
Svar på tråden BIM Juni 2014