BIM Juni 2014
Hej hej! lägger till mig här =)
BIM 29/6, andra försöket andra barnet! hoppas hoppas :D
Hej hej! lägger till mig här =)
BIM 29/6, andra försöket andra barnet! hoppas hoppas :D
Glöm inte mig :)
BIM 29/6. Andra försöket, andra barnet :)
Hoppas hoppas
Vill inte känna efter några symptom, för blir så besviken om det visar sig vara negativt.
Testade igår med testlagrets stickor..
Totalt jättemkt negativ resultat.
Varför känner jag så starka symtom om det nu inte ska vara något? Och då har jag ändå inte "känt efter". Men otroligt trötthet och "mensvärk" och har så ont i mina bröst..
Har iofs två dagar kvar till BIM, men borde det inte vara ett extra svagt litet streck på stickan?
Är det värt att lägga pengar på clearblue digital eller är det så enkelt att jag bara ska vänta och se ifall mensen kommer igen..?
Kan lägga till att jag även har såna "feberkänslavärmeikroppen"
BIM imorgon. Spännande...
Lycka till med icke-mensen! Jag har BIM på måndag. När har du tänkt testa? Jag är lite i valet och kvalet.
Aha, spännande! Jag är egentligen galen i att testa men jag har verkligen lovat mig själv den här månaden att jag ska vänta. Det tog emot att inte testa imorse, hehe. Jag vill helst vänta tills BIM+2 efter förra månadens besvikelse då mensen var sen (utan graviditet) en hel dag. I regel är jag superregelbunden.
Hoppas dagen fortlöper som planerat och att det dyker upp ett plus imorgon!
Hehe, jaså. Förhoppningsvis beror det väl bara på att det är tidigt och inte morgonurin. Vi hoppas vidare!