• MonDieu

BIM Juni 2014

BIM + 1 

Blir nog att testa imorgon om inte mensen smyger sig på under dagen. Törs inte hoppas på något, första försöket liksom... :)

Mon Dieu!
  • MonDieu
    Malin1992 skrev 2014-06-24 12:56:58 följande:
    Jag har BIM idag o har mensvärk Har du haft ngn mensvärk??
    Jag har haft... någon slags värk! Trodde att jag skulle få mens men den kom inte så jag vet inte. Kan ha lite känningar ibland som påminner om lättare mensvärk så det kan lika gärna vara det. 
    Mon Dieu!
  • MonDieu
    viljan90 skrev 2014-06-24 20:00:23 följande:
    Åå precis den känslan har jag också.. Har bim 26/27 ... Är sååå nervös... Brukar alltid ha väldig mensvärk 1-2 dagar innan.. Men nu känns det inte precis där de brukar göra ont... Utan ännu längre ner.. Nästan vid ljumsen... Sticker de till o lite smärta som kittlas... Svårt att beskriva.. Hoppas... Brukar alltid också ha liiite brun/ljusröda strimor i flytningarna.. Men just nu lyser flytningarna med sin frånvaro... Känner att brösten plötsligt börjar ploppa ur min annars lite stora bh...
    Oj, det låter ju precis som jag. Ska testa imorgon och börjar nästan tro att det kanske kan vara något? Fick just typ maxpuls, hehe :)
    Mon Dieu!
  • MonDieu
    viljan90 skrev 2014-06-24 20:35:39 följande:
    Har du några andra symtom...?

Jag är väääldigt röd/varm i huvudet i mellanåt... Och har lite illamåendw från och till... Men vet inte om det är för att jag är lite nervös.. Haha, kroppen kan ju verkligen spela en massa spratt... Har även fått väldigt tydliga blodådror på brösten.!
    Jag har molvärk runt äggstockarna, trött som bara fasen, virrig(lite mer än vanligt, haha), mer smärtkänslig, mått lite illa några morgnar, lite hårdare bröst(typ som i samband med mensen). Det är typ det. Borde fått mens sön-mån men inte några tecken alls på det! :)
    Mon Dieu!
  • MonDieu

"Inte gravid" sa CB digital. Vart är mensen då om man får fråga? Jaja, nästa gång då.

Mon Dieu!
  • MonDieu
    Acire94 skrev 2014-06-25 07:17:08 följande:
    Det finns fortfarande chans! De digitala ska man inte ta så tidigt innan mens, du är ju på bim-4 eller -5! Digitala är egentligen säkrast på bim, så ge inte upp än! :)

Va, på riktigt? Jag har så jäkla dåligt koll, när ska jag testa? 

Tur att det finns dom som förbarmar sig över en okunnig stackare :)

Mon Dieu!
  • MonDieu
    Wishme skrev 2014-06-25 07:35:45 följande:
    Ne precis ge inte upp !
    När har du bim ?
    Men alltså visst har jag fattat det rätt att BIM står för beräknad icke mens? Jag borde fått mens i söndags-måndags typ, har jag testat för tidigt då? 
    Mon Dieu!
  • MonDieu
    Wishme skrev 2014-06-25 08:04:44 följande:
    Ja du har fattat rätt =) De står för då man skulle ha fått sin mens..
    Nja , de finns ju dom inte plussar förena bim+5 eller bim+10..

Jag vågade ju inte testa, så jag väntade ju 13 dagar =)
    Så min mens va sen 13 dagar igår !

Men jag fick ju tydligt plus med  =)

Lycka till .. testa om någon dag igen =)
    Men vad bra! :) Då behöver jag ju inte sura ihop på mensen och tänka att det luras. Några speciella tester som rekommenderas? :) Har ett CB digital kvar men kan vara kul att spara för att se vilken vecka som gäller :)
    Mon Dieu!
  • MonDieu
    Malin1992 skrev 2014-06-25 12:34:37 följande:

Jag o min kille bor hos hans föräldrar o hade tänkt börja spara nu satt vi kan flytta i slutet på nästa år, om det skulle visa sej att jag var gravid nu tycker ni att det e fel att bo kvar hos hans föräldrar med barnet lr tycker ni att det är okej? Barnet kmr kunna få ett eget rum o dom bor i villa o har tomt.

Skulle behöva lite stöd osv..

Funkar det bra för er alla så är det väl bara att bo kvar tills ni känner att ni kan flytta, jag gissar på att ni är ganska unga och då är det ju sällan man har hunnit spara en massa pengar för att köpa ett hus. Men snacka ihop er och gör en plan A och B kanske? :)
    Mon Dieu!
  • MonDieu
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-26 08:03:59 följande:

Har inte känt nåt mer i ljumsken, ingen molvärk direkt och inga ömma bröst. Är lite dålig i magen som jag brukar va innan mens så jag tror mensen kommer komma, men jag stannar kvar här ändå för jag har så lång cykel (ca. 40 dagar) så nästa BIM kommer va i augusti och vet inte om nån börjat på en sån tråd än.

Fler än jag som har så lång cykel? 
    Det tar så himla lång tid mellan försöken =/

Japp, 36-37 dagar! Den som väntar på något gott... får vi tänka! Men det blir som lite segt.
    Mon Dieu!
  • MonDieu

Okej, BIM +4 idag och inte ens den minsta lilla droppen blod. Jag kommer banne mig testa imorrn med sticka från apotekets egna sortiment. Jag vet inte vad jag ska tro riktigt... :)

Mon Dieu!
  • MonDieu
    MiaIa90 skrev 2014-06-26 17:28:56 följande:

Hej hur går de för er tjejer?
    Här så väntar man på bim dagen får se hur de går men annars bara att köra vidare.

Jadu, bim+4 eller 5 och varken mens eller plus. Smått frustrerad... :)
  • MonDieu
    MiaIa90 skrev 2014-06-26 19:29:39 följande:
    Gud vad roligt jätte grattis:).
    MonDieu skrev 2014-06-26 18:17:20 följande:
    Jadu, bim+4 eller 5 och varken mens eller plus. Smått frustrerad... :)

åhh vad roligt hoppas på + vännen:). Ser ju lovande ut:)
    Tack gulle du! Jag håller på att bli galen av att inte veta, lite smått kontrollberoende som en är ;)
    Mon Dieu!
  • MonDieu
    MiaIa90 skrev 2014-06-26 19:40:50 följande:
    Förstår de men har du testat dig när senast?
    Jag hoppas de är + gud vad roligt de skulle vara. 
    jag hoppas på de blir + här med snart efter 3års försök.
    Testade CB digital i onsdags morse, nu har jag köpt apotekets egna stickor med "streck" och ska se hur länge jag kan hålla mig från att kolla.

Håller alla tummar och tår för dig! <3
    Mon Dieu!
  • MonDieu
    MiaIa90 skrev 2014-06-26 21:58:31 följande:
    Åhh spännande håller tummarna men bäst är ju att du testar i morgon bitti när du sovit:).
    Negativt idag med. Svävar alltså fortfarande i ovisshet, men är ganska säker på att det bara är mensen som spökar fast den brukar vara skapligt punktlig, det är väl för att jag väntar på den, haha. Hoppas den kommer snart så vi kan börja om :)
    Mon Dieu!
  • MonDieu
    viljan90 skrev 2014-06-27 07:18:39 följande:
    Jaa här är det samma idag är det bim för mig... Inte ett endaste tecken på mens... Förra månaden var min cykel på

Endast 28 dagar... Nu är jag uppe i 31.. Men helt blanka test... Men jag har heller inga typiska symtom förutom stickningar i ljumdkarna och röd/ varm i huvudet...

Blir så trött... När är det vår tur... Nu är jag den sista utan 5 bästa kompisar som inte fått barn eller är gravid... Två av dom är bara två veckor mellan.. De är i v 25 och 26, den andra ska ha barn om en månad, en fick barn för en månad sen och jag som inte ens blir gravid.. Känner att jag drar mig undan mer och mer i den umgängeskretsen..
    Ja, man blir liksom så trött! Jag känner att jag orkar inte känna efter mer nu, det får bli som det blir - antingen kommer mensen eller så börjar väl magen växa? Skämtosido men jag måste försöka släppa tankarna lite. Har varit på tok för uppvarvad inför detta - har haft svårt att sova och vaknar tidigt men är trött hela tiden. Så nu ska jag försöka slappna aaaaaav... :)

Jobbigt med dina kompisar, jag förstår att det blir ännu mer stressande om ni också försöker - att typ alla i ens närhet verkar vara superfertila. Stor kram på dig och hoppas att du får en härlig helg med ett plus! :)
    Mon Dieu!
  • MonDieu

BIM+7 idag. Ont i bröstvårtorna men ingen mens. Har testat negativt två gånger på BIM+2 och 5. Om inte mensen kommer ska jag testa igen på onsdag. Suck, borde man ge upp hoppet för denna gång eller? 

Oh, mon dieu!
  • MonDieu

Jag är ju på BIM + 9 nu. Testat negativt  BIM +2 och +5. Tempade mig just och jag brukar ligga på 36,8 normalt sett. Nu låg jag på 37,6! Normalt sett brukar jag känna mig ganska sjuk vid dom graderna då jag är rätt lågtempad annars.. Hoppet kanske inte är ute i alla fall? 

Mon Dieu!
  • MonDieu
    Ise skrev 2014-07-02 07:34:58 följande:

Idag testade jag med ett digitalt, "inte gravid"

Förstår verkligen inte det här. Snart är min mens en vecka sen! :( fan vad drygt!

Jag testade också imorse, inget streck. BIM+10. Alltså vadfan äre frågan om? blir så himla trött på kroppen.
    Mon Dieu!
  • MonDieu
    Ise skrev 2014-07-02 07:47:28 följande:
    Man blir ju galen! Varför händer det inget :(

Har din mens varit så här sen förut?
    jag har lång cykel men aldrig så här lång! Väntar på att hälsocentralen ska ringa upp...
    Mon Dieu!
Svar på tråden BIM Juni 2014