BIM Juni 2014
BIM + 1
Blir nog att testa imorgon om inte mensen smyger sig på under dagen. Törs inte hoppas på något, första försöket liksom... :)
BIM + 1
Blir nog att testa imorgon om inte mensen smyger sig på under dagen. Törs inte hoppas på något, första försöket liksom... :)
"Inte gravid" sa CB digital. Vart är mensen då om man får fråga? Jaja, nästa gång då.
Va, på riktigt? Jag har så jäkla dåligt koll, när ska jag testa?
Tur att det finns dom som förbarmar sig över en okunnig stackare :)
Jag o min kille bor hos hans föräldrar o hade tänkt börja spara nu satt vi kan flytta i slutet på nästa år, om det skulle visa sej att jag var gravid nu tycker ni att det e fel att bo kvar hos hans föräldrar med barnet lr tycker ni att det är okej? Barnet kmr kunna få ett eget rum o dom bor i villa o har tomt.
Skulle behöva lite stöd osv..
Har inte känt nåt mer i ljumsken, ingen molvärk direkt och inga ömma bröst. Är lite dålig i magen som jag brukar va innan mens så jag tror mensen kommer komma, men jag stannar kvar här ändå för jag har så lång cykel (ca. 40 dagar) så nästa BIM kommer va i augusti och vet inte om nån börjat på en sån tråd än.
Fler än jag som har så lång cykel?
Det tar så himla lång tid mellan försöken =/
Okej, BIM +4 idag och inte ens den minsta lilla droppen blod. Jag kommer banne mig testa imorrn med sticka från apotekets egna sortiment. Jag vet inte vad jag ska tro riktigt... :)
Hej hur går de för er tjejer?
Här så väntar man på bim dagen får se hur de går men annars bara att köra vidare.
BIM+7 idag. Ont i bröstvårtorna men ingen mens. Har testat negativt två gånger på BIM+2 och 5. Om inte mensen kommer ska jag testa igen på onsdag. Suck, borde man ge upp hoppet för denna gång eller?
Jag är ju på BIM + 9 nu. Testat negativt BIM +2 och +5. Tempade mig just och jag brukar ligga på 36,8 normalt sett. Nu låg jag på 37,6! Normalt sett brukar jag känna mig ganska sjuk vid dom graderna då jag är rätt lågtempad annars.. Hoppet kanske inte är ute i alla fall?
Idag testade jag med ett digitalt, "inte gravid"
Förstår verkligen inte det här. Snart är min mens en vecka sen! :( fan vad drygt!