• Wishme

BIM Juni 2014

Jag hoppar gärna in här men lite försent nästan ;)

Hade BIM 12/6 och än har mensen inte dykt upp ..

Är 23 år första barnet och 2.a försöket ..

Är på dag 34 i min cykel som brukar ligga på 26-28 dagar ..

Jag är så rädd att se ett negativt test så jag har bestämt mig för att vänta ett tag till .. Får se om jag kan hålla mig månaden ut eller om mensen kommer innan .. :)

• Wishme
    Lola8200 skrev 2014-06-18 07:58:12 följande:
    Åh hur kan du hålla dig från att testa?! Hoppas du kan lägga upp en bild på ett fint plus då nu i dagarna

Jag kommer nog vänta ett tag till ;)

Ska försöka få upp en bild sen då jag testar .. Vet inte ena hur man gör ;) haha
  • Wishme
    mandalii skrev 2014-06-18 10:47:21 följande:
    Jahapp, BIM imorgon, känner lite lätt molande värk, som vanligt någon dag innan mens. Har haft pyttesmå bruna flytningar sedan i söndags, men brukar ha spottings några dagar innan mens, så det ser jag inte som ngt gravtecken. Testade negativt igår, dock inte morgonurin.

Ni andra som har BIM imorgon, känner ni av ngt, hur mycket har ni testat?

Hade BIM 12/6 känner inget alls .. Verken mens eller gravid ..

Hoppas på plus för många denna månad :)
  • Wishme
    mandalii skrev 2014-06-18 11:32:46 följande:
    Men ska du inte testa då?? Shit, att du kan hålla dig : )

Ja många säger så .. Men jag är så rädd för att få ett negativt test .. Så därför vill jag vara helt på sen säkra sidan innan jag testar , känns inte som att min mena uteblir hur länge som helst .. Men allt kan hända ;)
  • Wishme
    Makkinje skrev 2014-06-18 16:16:42 följande:
    Var visst inget spök streck

Grattis :)
  • Wishme
    mandalii skrev 2014-06-18 16:02:16 följande:
    Jag förstår, alla är vi olika : ) Jag är en så kallad testoman, och det blir en dyr historia. Men klarar inte av att vänta, haha.

Haha ja de är inte billigt med test asså !! Fy ..

Hur länge har ni försökt ?
  • Wishme
    Lolanthe skrev 2014-06-18 18:10:52 följande:
    Hej allihopa!

Tänkte dela med mig av mina symtom jag hade innan jag plussade. Kanske kan hjälpa någon därute som väntar på Bim.

Jag plussade runt 20 maj. Innan dess var jag galet varm, samt hade tydligare ådror på brösten och inga flytningar mellan äl och Bim vilket jag annars har.

Tempade aldrig men var helt sjukt varm, speciellt i ansiktet och på händerna. Kunde även tycka att typ salta pinnar och andra sakta grejer var jättegoda, det var kanske inbillning dock ;)

Lycka till tjejer, håller tummarna!!

Jag önskar jag kunde få nåt mer tecken än utebliven mens .. Sen 7 dagar nu !

Trött kanske , men känna för tidigt för att man kan va trött för den sakens skull ..

Mensen brukar va regelbunden , om inte så är den iaf inte så här sen ;) haha jag vågar inte testa ..
  • Wishme
    Makkinje skrev 2014-06-18 18:35:37 följande:
    Jag har ont i ryggslutet till och ifrån, lite molvärk i tjej magen och brösten. Så ja typiska symptom på mens skulle jag nog säga. Och jag plussade idag på äl+11 bim -5

Att man vågar testa så tidigt ?! :)

Jag är på BIM +7 och vågar fortfarande inte testa ;)

Men grattis :)
  • Wishme
    Makkinje skrev 2014-06-18 20:36:29 följande:
    Testade postivt redan äl+9, men tog det första digitala idag bara för att få det bekräftat att det inte var spöktest. Aldrig testat så här tidigt med mina tre tidigare barn men kunde inte hålla mig den här gången ;)

Och tack :)
    vad har du för symptom då? =)
    jag vill ha mer tecken innan jag vågar testa ! 
  • Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-18 21:33:56 följande:

Ändå sen dagen innan äl så har jag mått illa o varit kallsvettig, sen i måndags har jag även fått sura uppstötningar o värk i nedre delen av magen :/ kan det vara graviditetstecken?? :)

Fast knasigt att de kom innan äl .. då kanske du haft äl tidigare än du trott? 
Svar på tråden BIM Juni 2014