• viljan90

BIM Juni 2014

Så drygt med denna eviga väntan.. Antingen på ÄL lr BIM... Enl min womanlogg ska jag ha ÄL den 11/6 men efter som mensen dök upp tidigt förra månaden så började jag testa redan i onsdags.. Med testlagrets äl stickor.. Grejen är den att det neg alla gånger förutom imorse då de va två streck.. De som ska visa positivt var svag men man såg den, ungeför hälften så svag som den andra.. Men nu när jag prövade igen... Så var de helt blankt.. Inga tecken på äl.. Till min fubdering.. Ska inte kontrollstrecket som visar positivt vara lika starkt som de andra för att indikera att äl är inom ett dygn??! Snälla kan nån förklara... Börjar bli riktigt trött på dessa jäkla test..

• viljan90
    Vädurtjejen skrev 2014-06-07 21:19:16 följande:
    Får jag ställa en dum fråga! Ska till gyn på tisdag det är exakt 1 vecka innan bim. Skulle en undersökning kunna skada en eventuell graviditet? En rutinmässig undersökning, cellprov, mm? Vill verkligen inte förstöra våra chanser. Tacksam för svar.

Nej... De tror jag inte! Min syster gjorde de när hon var i vecka 6... På nått sett kunde gyn se att hon var gravid för hon visste inte själv de... O hon har en frisk 3 årig pojke nu!
  • viljan90

Samma utslag på ÄL stickorna nu i över 5 dagar... Tyckte att jag hade lite ÄL känning i måndags... Men samma visa testerna varje dag.. Har även prövat CB men negativt där med... kanske är ÄL senare trots allt... får försöka fortsätta testa några dagar till.. börjar misstänka att jag inte har ÄL denna månaden ...:/

• viljan90
    Palmhjärtat skrev 2014-06-11 22:42:34 följande:
    Detta testet är taget nu ikväll (efter att jag inte kissat eller druckit på 4 timmar) och nu är det ju ingen tvekan längre! Herremingud!
    GRATTIS!!!! Jätteroligt för dig/er!!! 
  • viljan90

Ska se om jag får med bilden här nu...ÄL test är fortfarande negativt men fick dessa enorma flytningar nu ikv... Ursäkta bilderna... Äl trodde jag var för 4 dagar sen eller enl beräkning... Flytningarna är extremt trådiga o nästan helt vita.. Ursäkta infon men jag är inte inne på de här me sekret... Jag har alltid fått till mig äl ska vara vattniga o hala för att de ska vara lätt för sperman att simma upp... Medan resterande månaden ska sekreter vara trådigt o segt för att sperman inte ska simma upp lätt.. Kan ha helt fel...

• viljan90
    JhjärtaK skrev 2014-06-21 18:12:59 följande:

Här börjar de bruna flytningarna bli alltmer blodliknande så detta blev ett tidigt mf verkar det som. Skall ta ett nytt test imorgon och se om det är helt blankt.

Får hoppas att det inte är ngt mer än en liten nidblödning.. Har ju läst att det är en del som verkar ha de i sammband med BiM men inte kommit mer än så...
  • viljan90

Här inväntas BIM, vet nuninte när äl skedde efter som jag hade jätteont i hö sida den 16/6...Trodde de var äl..men den va beräknad till 11/6. Men fick samma hugg/stick igårkväll.. Tog ett gravtest men helt blankt... Prövade nu i eftermiddag. Men är ju lite tidigt att testa..

O tyckte mig ana ett liiiitet skuggliknande streck.. Kan iof se streck över allt..

Ska försöka in vänta bim o hoppss på att mensen inte kommer...

• viljan90
    JhjärtaK skrev 2014-06-22 21:28:17 följande:

Ja lutealfasen är alltid densamma (kan väl "fucka till sig" någon gång ibland iofs). När testade du senast? Jag testade ju positivt (men ack så svagt) för flera dagar sedan men idag rätt så tydligt och fick också Gravid på cb digitala men misstänker att det är ett mf på g tyvärr. Skall försöka få en gyn-tid imorgon för att se om jag kan få progesteron utskrivet för att stoppa blödningen. 

Har kanske missat någon stans i tråden.. Men vad är det dom gör att du misstänker mf? Tänkte eftersom du skrev att de va starkare idag? Sänks inte hcg nivån rätt snabbt när man väl har fått plus o sen tidigt mf... Eller har jag kanske helt fel för mig..
  • viljan90
    combat90 skrev 2014-06-23 09:21:48 följande:

Tack!! Kan nån som sitter vid en dator flytta mig till plussat?

Jag är så glad men samtidigt nervös för vad som ska ske. Längtar till v12 är när o risken för missfall minskar!! Ååå så glad!! Glädjetårar. Nu vill jag bara berätta för min sambo;)

Grattis????????
  • viljan90
    viljan90 skrev 2014-06-23 09:23:18 följande:

Grattis????????

Ska ju såklart vara smilys, men av nån anledning ändrades de till frågetecken...

Såå hur ska du nu berätta :D?
Svar på tråden BIM Juni 2014