• Lambo

BIM Juni 2014

BIM nästa helg.

Försöker VERKLIGEN att tänka att jag inte är gravid. Svårt när brösten läcker (märkte igår kväll..)?! Haha vad fasen.. Är liksom övertygad om att kroppen spelar mig ett spratt ;)

• Lambo
    combat90 skrev 2014-06-07 18:30:13 följande:

Alltså hur gör man för att låta bli tänka på om man blir grav eller ej?? Jag kan inte få nog av att söka på google!! Och läsa alla forum. Har nu ca 12-13 dagar till bim. Så jag måste lugna ner mig lite.. men hur?! Är inte stressad men känner av nyfikenhet! Finns de bevis på att tankarna påverkar?

Haha känner igen det där med googlandet ;)

//försöker vara cool, rätt svårt.. ;)
  • Lambo
    Mollemolle81 skrev 2014-06-08 12:53:04 följande:

Jag hade lång å mkt mens med kopparspiralen...efter den åkte ut så har jag knappt ngn mens....hur skönt som helst, aldrig mer koppar...
    Efter några månader m koppar stabiliseras det. 6 månader i mitt fall sen blev det som innan! Superskönt att slippa hormoner.
  • Lambo

BIM 15/6 - 29 år - 1:a försöket, 2:a barnet :)

• Lambo
    Nini skrev 2014-06-10 16:51:06 följande:

Hur går det för er som haft bim här i dagarna, några som har plussat än?

Tycker det är dags för massa plus nu smile2.gif

Förväntansfullt! haha! Men inställd på negativt ;) Ska testa på torsdag eller fredag tror jag.. (3-2 dagar före BIM)

Jag har en billig teststicka, ett CB digitaltest o två känsliga test som reagerar vid 10 mIU/ml.

Tänkte testa med ett känsligt först i alla fall o digitalt på/efter BIM om det behövs.
  • Lambo
    Nini skrev 2014-06-10 20:48:16 följande:

Jag tänkte testa söndag (3 dagar före BIM). Jag kommer köra taktiken billiga först och skulle jag få utslag så tar jag digitala CB smile1.gif jag känner ingenting annat än att jag mår bättre än jag någonsin gjort veckan före BIM. De senaste 2 månaderna har jag mått jätte illa med massa kramper och nu ingenting! Vet inte riktigt hur jag ska tolka det :-S
    Ja det är väl så jag tänker med, det digitala får eventuellt bekräfta/förändra vad det än blev liksom :)

Jag mår bättre nu, dock mycket trög i magen fortfarande... Är verkligen aldrig det annars så jag känner mig uppsvälld o tung pga det. Innan kände jag mig mer slimmad än nånsin haha.. Så ja, testet kan visa vad som helst ;)

Jag har hoppig cykel men typ 29-30 dagar, ALLTID 28 förr.. Räknar på 30 = BIM nu på söndag. Testar nog torsdag o om jag kan hålla mig så fredag (haha troligt!)
  • Lambo
    Evening primrose skrev 2014-06-10 21:56:19 följande:

Är nån mer på typ äl 10?

? Lilla E ?
    Jag är där nånstans :)
  • Lambo
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:09:07 följande:

Lambo Nåra känningar? smile1.gif

? Lilla E ?
    Ja jösses, dock blivit mildare ned magvärk.. Inställd på negativt o har försökt vara hela tiden ;)

Mycket molvärk, hugg o så.

FETT hår, det har jag aldrig!

Oerhört trög mage, heller aldrig ett problem. Dålig hy...

Somnat två eftermiddagar.

Du? O inväntar du BIM? Eller kolla tidigare?
  • Lambo
    Palmhjärtat skrev 2014-06-11 17:37:04 följande:

Tjejer, vad säger ni om denna bilden, är det bara jag som ser vad jag vill se? eller tolkar ni det också som ett plus? 2 dagar innan BIM (vet att 10/6 står som bim på listan men det ska vara 13/6).. php37yt7M24361.jpg

Grattis för tusan! :)
Svar på tråden BIM Juni 2014