• Lola8200

BIM Juni 2014

Wishme skrev 2014-06-22 10:50:29 följande:
    Vid ÄL+4 kanske de är tidigt ... Men vid +7 kan man ju känna ..

Jag är ju på BIM +11 och vågar inte testa !

Men det är klart du ska testa tror nog att du får ett solklart plus

Det känns som att den här månaden har varit tursamt för många och om man är lite vidskeplig,som jag väljer att vara nu,så skulle min turdag i juni enl horoskopet infalla på min bim 30 juni..så nu håller vi tummar och tår
  • Lola8200

Men vad knepig jag känner mig..har molvärk sedan flera dagar..Bim 30:e..och igår kväll hände något udda..mitt humör åkte bergochdal bana..skrattade,blev irriterad och började grina inom loppet av fem minuter..detta fenomen skedde upprepade gånger och jag sjätte som en sur katt åt min sambo utan anledning..inte ens han känner igen mitt humör..udda!!??

• Lola8200
    combat90 skrev 2014-06-23 08:55:14 följande:

Jag är få lycklig att jag inte vet vad jag ska ta vägen!!!!! Vi lyckades på första riktiga försöket efter tre månader utan piller.. jag är GRAVID. Hoppas nu att grynet vill stanna kvar hos mig!!!! ???

GRATTIS
  • Lola8200
    Wishme skrev 2014-06-24 07:19:43 följande:

Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe

Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =) 

Men grattis
  • Lola8200

Åh vad jag hoppas på den här månaden..det sticks och värker lite dovt..jag känner mig inte ensam i kroppen heller..hoppas hoppas

• Lola8200
    Wishme skrev 2014-06-24 19:57:55 följande:
    Hoppas de är nåt där inne nu då ? =) 

när ska du testa ? 

Jag ska testa den 30 juni och jag känner nästan på mig att det är ett plus..någonting är annorlunda men känslan gäller hela mig..precis som att jag är i en sinnesstämning av lugn..superdator,men kul
  • Lola8200
    viljan90 skrev 2014-06-24 20:00:23 följande:
    Åå precis den känslan har jag också.. Har bim 26/27 ... Är sååå nervös... Brukar alltid ha väldig mensvärk 1-2 dagar innan.. Men nu känns det inte precis där de brukar göra ont... Utan ännu längre ner.. Nästan vid ljumsen... Sticker de till o lite smärta som kittlas... Svårt att beskriva.. Hoppas... Brukar alltid också ha liiite brun/ljusröda strimor i flytningarna.. Men just nu lyser flytningarna med sin frånvaro... Känner att brösten plötsligt börjar ploppa ur min annars lite stora bh...

Då håller vi tummar och tår
  • Lola8200
    Lola8200 skrev 2014-06-24 21:23:45 följande:
    Jag ska testa den 30 juni och jag känner nästan på mig att det är ett plus..någonting är annorlunda men känslan gäller hela mig..precis som att jag är i en sinnesstämning av lugn..superdator,men kul

Superudda menar jag såklart :-P
  • Lola8200

Kan mitt mående kanske vara ett grav tecken?

Jag har typ grinat fyra gånger idag av olika anledningar..jag blir irriterad och snäser åt min sambo och jag är sur konstant.. Bägaren rann över då en bild på fb,föreställande mitt nyfödda brorsbarn som ligger i famnen på någon utanför familjen..detta verkar ju helt normalt,men att inte ens jag som faster har fått hålla honom drev mig över ruinens brant..jag fick en epic enmanscirkus av känslor här hemma..vem är jag? Hahaha

• Lola8200

Grattis till alla som plussat!!

.det känns som att jag är den sista som väntar på bim..can't wait

• Lola8200

Jag har plussat!!!! Jag tror jag dör av lycka :)

Vi pratade om förra månaden och kom på att vi missade ägglossningen med fem hela dagar,så detta tog sig direkt,det är ju helt otroligt

Nu ska jag bara lista ut ett sätt att berätta för min kille, han kommer smälla av

• Lola8200
    Murrmys skrev 2014-06-30 07:13:29 följande:
    Tempen har sjunkit och jag har mensvärk. Tant röd kommer idag är min känsla...

Jag var också bombsäker med min mensvärk,men jag fick ett tydligt plus.tappa inte hoppet än
  • Lola8200
    Milie skrev 2014-06-30 09:43:10 följande:
    Grattis, grattis!

Tack så mycket det känns så overkligt
Svar på tråden BIM Juni 2014