Inlägg från: gabriellap |Visa alla inlägg
  • gabriellap

BIM Juni 2014

Södertös skrev 2014-06-14 12:03:38 följande:

Okej. .. men det låter ju bra smile1.gif Jo Bim igår eller idag men ingen mens inu.. Tog ju neg test i tors men ska vänta till mån o testa. Mina känningar i tjejmagen har minskat igen...
    ja mensen måste hålla oss långt borta från oss så vi kan få våra plus:)
    antar om man ser på ditt namn att du bor på söder?:P hur gammal är du?:)
  • gabriellap
    Södertös skrev 2014-06-14 15:48:18 följande:

Tyvärr fick jag nog min mens nu smile4.gif bruna flytningar som ökarpå.. så kag gissar att den börjar idag! Jaja.. känns bättre så än att få ett neg test faktiskt. Ja jag bor i skåne o är 28. Sj?
    åh nej vad tråkigt:/ bara hoppas att det är din tur nästa månad!
    jag är 25 :)
  • gabriellap

åh blir galen ,vet inte hur man får in bilder h'r i ett bra format,kunde inte hålla mig och nu tycker jag mig se ett svagt plus men bilden är ju usel:/

• gabriellap
    Malinbarre skrev 2014-06-14 17:03:10 följande:

Man ser ju faktiskt ett till streck :D har du fler tester hemma? :) jag skulle våga mig på ett grattis :D
    jag tog det sista som jag egentligen skulle använt imorgon:P
    har ju gjort gravtest tre dagar i rad och detta är klart det starkaste av dom tre jag gjort
  • gabriellap
    Pyret 85 skrev 2014-06-14 17:32:15 följande:
    Jag ser också strecket! Grattis!!
    vågar inte tacka än:) ska köpa cb digital imorgon så man får det svart på vitt,jag har blivit knäpp i huvudet av att leta efter streck:D
  • gabriellap
    JhjärtaK skrev 2014-06-14 17:59:43 följande:
    Kan du inte lägga upp en bild på dina test?
    jo jag lade precis upp en bild från idag nyss,och dom två jag har tidigare har jag ju inte kvar:/
  • gabriellap
    JhjärtaK skrev 2014-06-14 18:04:19 följande:
    Jag ser!
    ja men köper ett digitalt imorgon istället,känns som jag ser streck vart än jag tittar nu:P
  • gabriellap
    Malin1992 skrev 2014-06-14 19:22:13 följande:
    jag prickade in ägglossningen så enligt appen (om det blev ngt) ska jag var gravid i vecka 3, men jag känner inga symtom alls :/ kan jag ha misslyckats ändå lr e det för tidigt att ha symtom??
    med min dotter kände jag inte sympton förrens v 8:)
  • gabriellap
    Malin1992 skrev 2014-06-14 19:25:14 följande:
    Okej:) så jag kan ha lyckats bli gravid? :) när kan jag ta ett test? Har BIM den 24
    jag är gravid igen nu i v 5 och har bim idag egentligen men fick svagt plus på bim-3 ,tycker nog att du ska försökahålla dig till du har bim,fast jag vet att det är väldigt svårt att låta bli!:)
  • gabriellap
    Malin1992 skrev 2014-06-14 20:14:54 följande:
    Åh grattis :) okej, men jag väntar då :) hatar att vänta asså :P
    aa jag vet hur det känns har fan gjort av med 300 kr på tre dagar för att ta gravtest haha..
    har ni precis börjat försöka få barn eller har ni hållt på ett tag:)?
  • gabriellap
    Malin1992 skrev 2014-06-14 20:23:32 följande:
    Hahah aa det e fan dyrt asså. Vi fick missfall den 23/12-2013 i v 7. Så nu har vi börjat om o e på tredje försöket :)
    aa okej,tredje gången gillt då:)
  • gabriellap

nä nu börjar jag tro att jag kanske inte är gravid ändå jag har ju tagit 3 stycker cleablue och alla har visat svaga plus och idag tar jag ett rfsu test och det var helt blankt:/ nu är jag en aning förvirrad 

• gabriellap
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 06:20:32 följande:
    Rsfu vanliga mäter först på 50, tror att CB mäter på 25. När plussade du först? Har du fått någon stegring? Har du tagit ett CB digitalt för då får du ju "veta" om du är i den veckan du bör vara. Lycka till!
    okej.. mäter vanliga cb lika som cb digital ?
  • gabriellap
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 11:16:24 följande:

Vet faktiskt inte men jag har fått "Gravid" trots att strecket från testlagrets stickor (som mäter från 25) varit väldigt svaga så de borde mäta från samma tror jag. Testa och se.

Hur många dagar har gått sedan ÄL?
    typ 20 dagar:)
  • gabriellap

var på apoteket idag och skulle handla cb digital men det hade dom inte så fick köra på ett vanligt och strecket är lika svagt som sist det verkar inte stegra på mig så känns so att det kan vara början på missfall ?

• gabriellap

ska på vul idag eftersom man vill utesluta utomhavandeskap,har sedan igår haft otroligt ont i ena sidan,och jag har haft missfall tidigare och det har aldrig känts såhär,så vi får se vad dom säger:)

• gabriellap

jag lämnar denna tråden nu, jag fick ju plus på fem cb test men var på vul och var inte alls gravid , mycket konstigt detta så nästa gång tänker jag inte lita på gravidtest alls förens jag ser på vul att det finns något i min mage..
    lycka till alla andra och alla ni som fått plus;) jag hoppar till juli tråden

Svar på tråden BIM Juni 2014