BIM Juni 2014
Okej. .. men det låter ju bra
antar om man ser på ditt namn att du bor på söder?:P hur gammal är du?:)

åh blir galen ,vet inte hur man får in bilder h'r i ett bra format,kunde inte hålla mig och nu tycker jag mig se ett svagt plus men bilden är ju usel:/
grattis till alla som plussat,hoppas att vi ses i bf februari tråden:)
nä nu börjar jag tro att jag kanske inte är gravid ändå jag har ju tagit 3 stycker cleablue och alla har visat svaga plus och idag tar jag ett rfsu test och det var helt blankt:/ nu är jag en aning förvirrad
var på apoteket idag och skulle handla cb digital men det hade dom inte så fick köra på ett vanligt och strecket är lika svagt som sist det verkar inte stegra på mig så känns so att det kan vara början på missfall ?
ska på vul idag eftersom man vill utesluta utomhavandeskap,har sedan igår haft otroligt ont i ena sidan,och jag har haft missfall tidigare och det har aldrig känts såhär,så vi får se vad dom säger:)
jag lämnar denna tråden nu, jag fick ju plus på fem cb test men var på vul och var inte alls gravid , mycket konstigt detta så nästa gång tänker jag inte lita på gravidtest alls förens jag ser på vul att det finns något i min mage..
lycka till alla andra och alla ni som fått plus;) jag hoppar till juli tråden