BIM Juni 2014
Men jag kommer nog aldrig våga prova de lila nu när jag läst så mycket negativt om de lila!
Ja de rosa cb har stämt bra med stickorna men de lila har visat alldeles för tidigt. Tur att jag inte litade blint på dom.
Grattis till alla plus!!
Åh vad denna väntan efter Äl är tråkig!! Har iaf haft en rejäl ägglossning denna månad. Mina äggstockar är rejält ömma,varje steg jag tar känns.
Kan någon lägga till mig på listan?
2 försöket 31år
Jag är bara ett par dagar efter ÄL men jag har en känsla av att detta försök lyckades. Brösten ömmar än och det moler och värker fortfarande i livmodertrakten. Värken brukar annars försvinna direkt efter äl men alltid när jag blivit gravid tidigare har värken fortsatt konstant från ÄL.
Jag kan inte förklara känslan men jag känner mig säker på att det tar sig denna gång!
Tycker bara att denna väntan efter ÄL är så hemsk, lång och plågsam innan man kan börja känna riktiga gravsymtom.
4 dagar efter ägglossning och lila cb blinkar hög fertilitet...
Svagt plus idag..! :D En dag före bim. Ska testa imorgon igen också. Så vi är säkra.
Går inte för mig att ladda upp en bild dock... Konstigt.
Undrar, har läst att vibrationer kan öka risken för missfall. Antar att det är om man sitter i typ en traktor hela dagarna. Men vad tror ni om att bila runt mycket i sommar? Ska runt över typ halva Sverige. Det som är är att jag redan känner obehag av att köra/åka bil bara vardagssträckor... Förra graviditeten undvek jag buss för det kändes helkonstigt i livmodern, och åkte inga längre sträckor med bil heller. Hm. Nån som vet om det kan farligt/dåligt?
Ikväll har det börjat hugga och sticka i ljumskarna vilket varit det första gravtecken för mig! Är helt säker på att det tagit sig detta försök, brösten har börjat bli känsliga och mitt humör är inte det bästa.
Spännande nu!
Så var lyckan slut för mig denna gången oxå... Alltså känns jätte tungt!! Gjorde ett CB digitalt nyss med hopp om att det skulle slå över till 2-3 nu men fick "Inte gravid" :((( Inga blödningar en men kommer väl snart!! Orkar inte detta! Kan någon snälla ta bort mig från listan.
Idag har jag så ont i brösten att jag inte ens kan ha bh på mej, o så ont har jag aldrig haft! På måndag har jag BIM så får se vad det visar.
Imorse såg jag ett svaaagt streck på hcg stickan, igår var det helt blankt! Spännande! ÄL+9
Imorgon är äl+10 och jag tänker tjuvtesta med cb digital. Jag har en sån grym molvärk och mina bröst är ömma och tunga som tusan!
Jag chansar imorgon och ser vad testet säger!
Testade imorse och fick "inte gravid" på cb. Testade vid 7.30 men jag hade varit upp och kissat 3.30 imorse...
Ja ja bara att vänta några dagar och hoppas på det bästa.
Jag har en sån molvärk i så att det känns som att svanken ska gå av.... är på äl +10 och negativa test. Brösten ömmar och det strålar i dom. Har gett upp hoppet om ett plus då det blev negativt idag och tror att det är mensvärk som jag har istället...
Fan! Har fått rosa flytningar på äl+11! Det betyder att mensen kommer tidigt igen. Sist kom det småblödningar på äl+10 fast då var det mer blod och mensen var igång ordentligt på äl+12....
ska min leutalfas börja krångla nu? Räcker det inte med att ha menscykler på 38 dagar?