BIM Juni 2014
Ni som har BIM omkring 18-20:e juni som jag, känner ni några symptom redan? Själv hade jag äl i tisdags, dvs 6 dagar sedan, har BIM 19/6. Känner ingenting : (((
Ni som har BIM omkring 18-20:e juni som jag, känner ni några symptom redan? Själv hade jag äl i tisdags, dvs 6 dagar sedan, har BIM 19/6. Känner ingenting : (((
Jag är nu på BIM-6 men känner absolut INGENTING, inte ens i brösten : ( Tog ett test imorse som var negativt. Vad tror ni, är det helt kört?
Tack för svar!!
Igår på äl+ 10 fick jag en ljusrosa/brun flytning som pågick ett par timmar men som nästan bara syntes på pappret när jag var på toa. Jag har BIM på torsdag. Testade negativt idag : ( Vad kan det ha varit och är det kört eftersom jag inte fick pos på testet imorse?
Jahapp, BIM imorgon, känner lite lätt molande värk, som vanligt någon dag innan mens. Har haft pyttesmå bruna flytningar sedan i söndags, men brukar ha spottings några dagar innan mens, så det ser jag inte som ngt gravtecken. Testade negativt igår, dock inte morgonurin.
Ni andra som har BIM imorgon, känner ni av ngt, hur mycket har ni testat?
Jag fick min mens punktligt idag på bim. Blir juli-tråden som gäller för mig nu. Så himla ledsen 
Någon kanske kan lägga till mig på "Bättre lycka nästa gång" på listan : ((((