Annette79 skrev 2014-06-18 22:25:04 följande:
Oj shit att du kan hålla dig... Imponerande :) Min vän har gått tre veckor efter bim och mår illa och gråter heeeelaaa tiden och har humörsvängningar så det skriker om det men hon VÅGAR INTE TESTA!! Hon vill inte bli besviken så hon bara går och väntar på mensen som aldrig är sen :))) Tycker hon är fantastiskt söt :) Har du kollat vårtgårdarna? Dom brukar bli mörkare, man kan få svullet tandkött, kramp i vaderna på nätterna, täppt näsa bara så där, jag har tjockare vita flytningar (ursäkta språket) min temp pendlar upp och ner varje dag men den ligger alltid minst 0,4 grader över min bas temp, extremt trött, kissar ofta... Ja listan kan göras lång men känner du igen några symptom? :)
Hehe .. jag är nog som din vän då ? =) haha
Jag vågar inte heller testa ..
Täppt näsa har jag jämt så de är inget jag kan lita på , tröttare har jag dock blivit men de är väl säkert för att de snart är semester.. =)
Jo jag vet att den där listan kan göras hur lång som helst men jag tror ändå inte att jag är gravid.. skulle man frågat en barnmorksa nu så skulle hon säkert sagt att jag va de , eftersom mensen inte brukar va sen .. speciellt inte så här länge ..
Efter mitt piller stopp i mars tog det 27 dagar innan jag fick min mens, som innan när jag började med dom , mensen kom, och de tig exakt 27 dagar sen kom mensen igen , nu har de ju gått 35 dagar .. =) ?