• viljan90

BIM Juni 2014

Wishme skrev 2014-06-23 14:32:02 följande:

Tack =)

Ja jag väntar med , nu vill jag bara sluta jobbet och få åka och köpa test som jag kan ha imon på morgonen =)

Men om du är sålångt över BiM så borde du testa positivt även med annat urin än morgon... När man syster testade bara 4 dagar över var det starkt streck mitt på eftermiddagen;)!
  • viljan90
    Lola8200 skrev 2014-06-24 19:48:33 följande:

Åh vad jag hoppas på den här månaden..det sticks och värker lite dovt..jag känner mig inte ensam i kroppen heller..hoppas hoppas

Åå precis den känslan har jag också.. Har bim 26/27 ... Är sååå nervös... Brukar alltid ha väldig mensvärk 1-2 dagar innan.. Men nu känns det inte precis där de brukar göra ont... Utan ännu längre ner.. Nästan vid ljumsen... Sticker de till o lite smärta som kittlas... Svårt att beskriva.. Hoppas... Brukar alltid också ha liiite brun/ljusröda strimor i flytningarna.. Men just nu lyser flytningarna med sin frånvaro... Känner att brösten plötsligt börjar ploppa ur min annars lite stora bh...
  • viljan90
    MonDieu skrev 2014-06-24 20:19:10 följande:

Oj, det låter ju precis som jag. Ska testa imorgon och börjar nästan tro att det kanske kan vara något? Fick just typ maxpuls, hehe :)

Har du några andra symtom...?

Jag är väääldigt röd/varm i huvudet i mellanåt... Och har lite illamåendw från och till... Men vet inte om det är för att jag är lite nervös.. Haha, kroppen kan ju verkligen spela en massa spratt... Har även fått väldigt tydliga blodådror på brösten.!
  • viljan90

Tror jag går och gräver ner mig själv ellee nåt... Tog ett gravtest... Jätteblankt..:(:( trodde verkligen jag var gravid då jag aldrig varit så här förr... Brukar ju ha världens mensväg innan mens... Det är bim 26/27 och känmer inget... Bara lite i ljumskarna som små stick.. Inget annat... Fan! Att ens kropp kan lura en så...:(

• viljan90
    lynx vox skrev 2014-06-25 22:02:15 följande:

Jag har också testat blankt, men det var på kvällen och bara en timme efter jag kissat senast... Håller tummarna för att både du och jag är låg-hormonare, för jag känner också helt annorlunda den här månaden jämfört med de tidigare 13 gånger vi försökt... Skulle mensen dyka upp nu blev jag förkrossad :/

Ska vi säga att vi testar till helgen ;)

Jag har heller aldrig känt så här.. Har även precis kommit på att jag är helt torr nertill, brukar alltid ha väldigt mkt rikliga flytningar... Men nej.. Inte nu, snus torr!!

Ja då hoppas vi både på ett positivt test i helgen:)!!

Hade varit så underbart då både min mmma och sambo fyllee år i helgen.. Vill berätta för min mamma tidigt ifall jag är gravid... Hon ssk och vi har många döfödda barn i familjen tyvärr så behöver stöd isåfall!
  • viljan90
    lynx vox skrev 2014-06-25 22:33:41 följande:

Usch då!

Varför dödfödda??

Vet inte... Både min mamma, mammas syster och mormor har fött varait döfött barn,,, med navelsträng runt halsen..:/
  • viljan90
    MonDieu skrev 2014-06-26 10:25:28 följande:

Okej, BIM +4 idag och inte ens den minsta lilla droppen blod. Jag kommer banne mig testa imorrn med sticka från apotekets egna sortiment. Jag vet inte vad jag ska tro riktigt... :)

Jag testade med apotekets egna... Helt blankt... Men kunde inte hålla mig imorse så tig ett rfsu testa tidigt.. Där kom ett svagt mes synligt test.. Dock har blod börjat komma nu i trosorna..:(:(
  • viljan90

H

ImseVimseSpindel skrev 2014-06-26 11:41:31 följande:

Viken dag är du på?

Har bim idag el imorgon... Kanske lite tidigt att testa men läser ju atr många plussar innan bim...
  • viljan90
    Malin1992 skrev 2014-06-26 16:15:24 följande:

Yippi jag e gravid :D

Grattis!! Va kul!!
  • viljan90
    MonDieu skrev 2014-06-27 06:10:24 följande:

Negativt idag med. Svävar alltså fortfarande i ovisshet, men är ganska säker på att det bara är mensen som spökar fast den brukar vara skapligt punktlig, det är väl för att jag väntar på den, haha. Hoppas den kommer snart så vi kan börja om :)

Jaa här är det samma idag är det bim för mig... Inte ett endaste tecken på mens... Förra månaden var min cykel på

Endast 28 dagar... Nu är jag uppe i 31.. Men helt blanka test... Men jag har heller inga typiska symtom förutom stickningar i ljumdkarna och röd/ varm i huvudet...

Blir så trött... När är det vår tur... Nu är jag den sista utan 5 bästa kompisar som inte fått barn eller är gravid... Två av dom är bara två veckor mellan.. De är i v 25 och 26, den andra ska ha barn om en månad, en fick barn för en månad sen och jag som inte ens blir gravid.. Känner att jag drar mig undan mer och mer i den umgängeskretsen..
  • viljan90

Alla ni som plussat!!!, hur har era flytningar varit innan plusset.. Som vanligt innan mens eller torra, eller mer???

• viljan90
    lynx vox skrev 2014-06-27 12:42:25 följande:

Hej tjejen!!

Jag smygtestade idag, trots att jag o sambon ska göra det ihop imorgon...

Så jag tänker inte berätta att det blev positivt ;0)

Försök nr 14...

Anledningen till att jag testade nu var att jag igår pratade med en kompis om att jag misstänker att jag är gravid. Hon blev inte glad alls utan sa bara att jag inte ska hoppas för mycket... Hon har själv två barn men är separerad och jag tror hon har svårt med att jag äntligen har lite flyt i mitt liv.

Då har jag två riktigt nära vänner som, under perioden vi försökt bli med barn både har plussat OCH hunnit få barn samt två kusiner som väntar barn... Man får panik när man hör att folk planerar barn för man vill inte behöva gratta dom före man plussat också :/

Hur gick det för dej?

Hade det kommit blod?

Jaa de hade kommit blod trodde jag.. Men när jag sedan tvättade mig och dushade så märkte jag att jag hade ett skavsår/skärsår vid ena blygläppen som blodat. Sen dess inget mer... Är helt torr... Men känner att livloderhalsen är svullen så mensen är väl på g... O lite molnande värk på vänster sida...

Grattis till er!!! Så jäkla roligt!!!
  • viljan90
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-28 01:35:11 följande:

Jag är GRAVID :) :)

Testade på eftermiddagen efter mycket velande. Har ju inga direkt tydliga symptom och är nog innan BIM men ville veta om jag skulle avstå helt från alkohol när vi är iväg i helgen.

Testade med cb och fick snabbt ett fint + så jag cyklade och köpte ett som visade veckor också:)

Trodde verkligen inte jag var gravid samtidigt som jag ändå tyckt att jag är tröttare än vanligt:)

Grattis!! Vilken start på helgen!! Fantastiskt roligt!!

Har Bim passerat! Eller du vågade testa innan?? Sitter vid telefonen o den är så knäpp så kan bara se de tre senaste inläggen :/!!

Vad var dina syntom... Ååå så spännande för alla er som plussat!
  • viljan90
    lynx vox skrev 2014-06-28 09:36:14 följande:

Tydligen är jag inte gravid trots positivt RFSU-test igår... Idag när sambon o jag gjorde ett cb med veckor fick vi "inte gravid"... Tror ju mer på ett sånt test än ett där jag själv ska avgöra om det finns ett streck eller inte, så det är väl bara att fortsätta vänta på mensen som inte verkar dyka upp...

Men det digitala mäter vid högre hcg nivå.. Så de brukar man först få positivt på lite senare vad jag hsr läst iallafall... Rfsu fick jag ju ett svaaagt men synligt streck men dagen efter var det borta... Jag sitter fortfarande hemma med svag mensvärk hela tiden o känner mig uppjäst... Men är snustorr, inga flytningar o ingen mens.. Var stensäker på att mensen skulle komma så jag tänkte att jag sätter in i en tampong.. Och fick knappt upp den så torr jag var... Sen imorse när jag tog ut den o trodde den skulle va ful så fick jag knappt ut den eftersom den fortfarande var helt snustorr... Dock var där två , rosa prickar.. Inget mensliknande men det är väl början till den så är bara o vänta ut...:/ är på bim +1 idag....
  • viljan90

Jag hoppar ur tråden o hoppas på att juli är vår månad istället.. Mensen kom som blixt fr himlen...

• viljan90
    lynx vox skrev 2014-06-28 18:11:04 följande:

Då blir vi bim-systrar, för min kom också nu...

Det är så jäkla tråkigt.. Får verkligen hoppar Juli blir vår månad.. Vi har bestämt oss för att inte beställa nya äl stickor...(vilket jag troligtvis kommer göra i smyg ändå).. Måste försöka släppa pressen.. Ska försöka gå ner i vikt också så allt blir lättare kanske...
Svar på tråden BIM Juni 2014