Inlägg från: ImseVimseSpindel |Visa alla inlägg
  • ImseVimseSpindel

BIM Juni 2014

JhjärtaK skrev 2014-06-07 18:11:27 följande:
    Ja och fantastiskt att min kropp kommit igång såpass snabbt efter mitt mf i vecka 9, ÄL kom bara tre dagar senare om jag räknar missfallsdagen som första mensdag.

Ja verkligen:)

Jag hoppas jag får ägglossning. Slutade med minipiller precis så man vet ju aldrig
  • ImseVimseSpindel
    JhjärtaK skrev 2014-06-08 07:03:09 följande:
    Det skall väl vara lite enklare för kroppen att komma igång efter minipiller än efter P-piller iaf har jag fått för mig. Hoppas att kroppen din kickar igång!

Okej. Det låter bra iaf:) dag 5 men blinkande gubbe idag:/ undra om jag kan ha missat max ,även fast jag testat varje dag samma tid...
  • ImseVimseSpindel

Ni som använder eller har använt clearblue med dubbel hormonindikator, och givetvis ni andra också:) Jag har fått 5 dagar med blinkande gubbe och jag har läst att det kan va så och sen kommer den fasta. Men alla tecken på att ägglossningen är på g är borta. Har inga flytningar alls och känner inget. Tyckte att jag kände lite på vänster sida de första dagarna med blinkande gubbe. Tycker dock att tappen fortfarande är mjuk och inte stängd.

Tror ni ägglossningen uteblev? Eller kan det vara så att jag haft ägglossning men att maxhöjningen va så kort att jag inte hann få nåt utslag på testet utan får blinkande gubbe igen?

Funderar på att sluta testa nu men vill inte missa Om jag skulle ha senare. Det är frustrerande när man inte vet om kroppen fungerar...

• ImseVimseSpindel
    Evening primrose skrev 2014-06-08 10:42:41 följande:
    Inte velat anv cb m dubbel indikator just för att många upplever de som förvirrande men forts testa tycker jag, man kan väl ha fler blinkande dar än 5?

Ja, jag har läst flera som haft fler dagar med blinkande och sen fått fast gubbe så det är ju mycket möjligt. Bara det att jag är på dag 19 nu och alla täcken på äl har försvunnit:/

Och om man kollar på strecken när man tagit ut stickan så är strecket svagare än igår. Tror inte jag har nån ägglossning den här gången faktiskt. Men jag tänkte att jag testar imorgon också och ser va det blir:)
  • ImseVimseSpindel
    JhjärtaK skrev 2014-06-08 16:16:49 följande:
    Håller mig också borta från de lila CB då flera fått blinkande gubbe lääääänge och det är ju bara störande smile1.gif
    Ja, jag funderar på att köpa dom som bara blir cirkel eller glad gubbe :)
  • ImseVimseSpindel
    Evening primrose skrev 2014-06-08 18:35:53 följande:
    Imse vimse Du kan ju missat peaken me? Har jag gjort tidigare när jag inte testat två ggr dag
    Ja, jag hoppas nästan att jag har gjort det:) vill ju gärna ha chansen detta försök  iaf:)
  • ImseVimseSpindel
    Baby2014 skrev 2014-06-09 20:26:44 följande:
    Hur är det möjligt att få positivt på clearblue digitala med dubbelindikator och negativt på stickor?

• ImseVimseSpindel
    Baby2014 skrev 2014-06-09 20:26:44 följande:
    Hur är det möjligt att få positivt på clearblue digitala med dubbelindikator och negativt på stickor?

Får du blinkande eller fast gubbe?
  • ImseVimseSpindel
    Baby2014 skrev 2014-06-09 23:27:11 följande:

Ja. Detta hände sist jag använde testen. Fick fast gubbe två dagar före alla andra test inklusive rosa cb digitala... Tis positivt med lila cb, tors positivt med apotekets, rosa cb och billiga stickor.
    Okej. jag har också strul med dom. Är på dag 20 i cykeln idag och på 6e dagen med blinkande gubbe=/ vet inte om de är så bra de här testen..
Svar på tråden BIM Juni 2014