• JJF

BIM Juni 2014

eagle87 skrev 2014-06-04 16:20:48 följande:
    Tog detta idag, är på bim -5. Äl +11. Vet inte om de kan bli ngt. Såg bara ngt i vissa vinklar o har ökad kontrast på bilden? phpJtXvD722105.jpg
    där ser jag nåt svagt! men du har en liten bit till BIM ännu så hoppas det blir starkare ;)
  • JJF
    eagle87 skrev 2014-06-05 14:12:49 följande:
    Gick precis på toa. Har ganska tjocka beigha flytningar o vit i trosorna. Brukar ha vita flytningar innan bim. Ni som plussat ändrades era flytningar? Talar flytningar om om man e gravid?
    Jag hde inga flytningar fram tills idag, förutom de vita tjocka inne i mig som inte kom ut, men igår var mina vita trosor beige, precis som du säger, och idag har jag haft första flytningarna som gör att jag känner mig helt våt, men de är blandade av vita och genomskinliga, säkert något slags byte från tjockare till tunnare flytningar.
  • JJF
    eagle87 skrev 2014-06-05 17:43:36 följande:
    Känns typ som jag har urinvägsinfektion, det bränns eller svider inte. Men de typ ilar till i urinröret. Trycker över området o höfterna o mår smått illa?
    Ja det kan lika bra vara gravidsymtom som uvi :) för mig sved och brände det när jag haft uvi redan flera veckor. 
  • JJF
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-05 19:33:32 följande:
    Bim imorgon, verkar inte va nån mens på g heller.. Har ömma bröst fick lite metallsmak i munnen idag men det gick över. Är en stor kaffedrickare men idag var det inte alls gott med kaffe som det brukar. Återstår och se. Ser hellre ett plus än att mensen kommer imorgon..
    Spännande, testar du imoron?
  • JJF
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 10:43:33 följande:
    Det är bara och flyga på mannen nu då????..
    Jag har ingen mensvärk som jag brukar. Men har ömma bröst. Kan man ha nidblödning 14 dagar efter äl? Låter mycket tycker jag. Vi får väl se hur det artar sig under dagen. Vill inte att det ska vara mens vill ha plus ????
    Tror inte på nidis, men mensliknande blod kan komma på BIM, testa så vet vi :)
  • JJF
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 17:08:46 följande:

Jobbigt just nu, hade nämligen födelsedags kalas nu i eftermiddag och min killes yngsta syster och jag har inga barn. Och så min killes mellersta syster sa att det är väl hög tid att ni skaffar barn också menat till både mig och den yngsta systern och då vräker min mamma ut ja va segt det går dem är inte snabba. Då blev jag stöt ville bara gå därifrån vet inte om jag var extra känslig eller nåt på grund av att man fick mens samma dag man får höra nåt sånt..
    Nämen jäklar! har varit med om samma några gånger, man vill gå ifrån o aldrig se dem mer i den stunden :( fy på såna som inte tänker efter vad de säger. Grattis på födelsedagen annars :) stora kramar. 
  • JJF
    Sabina9006 skrev 2014-06-06 19:41:16 följande:
    idag har jag känt mig ganska nere, min födelsedag och allt.. känns som att jag inte har några vänner och killen har jag inte kvar heller.. inget som känns kul.. men när exet dök upp med en liten cupcake och ett ljus så blev jag lite gladare, men efter 2 min så började jag gråta. Vet inte om det är pms, att situationen är som den är mellan oss eller nåt annat :P ingen vidare födelsedag, men men, ska sätta mig och kolla på film och mysa med godis och bli tjock :) har varit rätt lugnt med symptom nu, inte känt så mycket nånstans..
    Kramar på födelsedagen, det blir nog jusare tider. "stormar ger trädet starkare rötter"
  • JJF
    Axo skrev 2014-06-07 13:15:04 följande:
    Måste bara ställa en dum fråga! BIM vad står det för? Har suttit i flera dagar och funderat, men kommer verkligen inte på det :)
    Beräknad icke mens tror jag :)
  • JJF
    eagle87 skrev 2014-06-07 16:15:54 följande:
    Fattar inte hur jag ska tolka de här. Är på bim-2. När testet står upp ser jag ngt när de liggande är de blankt. Samma sak på bim -4 php5ZYVXh48043.jpg
    Men iaf två streck syns på ena bilden!! vågar man gratulera?!!!
  • JJF
    eagle87 skrev 2014-06-07 17:05:28 följande:
    Tycker du det blivit starkare sen sist? Ska de inte stegra mer??? Onsdag va de första det andra idag båda på em. phpcirkKX03089.jpg
    Jo nog är det starkare än det förra!
Svar på tråden BIM Juni 2014