BIM Juni 2014
Negativt för mig imorse, tre (?) dagar kvar till BIM, varit så hoppigt så det är svårt att veta exakt men 30 ej helt ovanligt :)
Ska nog testa nån dag innan BIM igen bara för att jag kan hihi
Negativt för mig imorse, tre (?) dagar kvar till BIM, varit så hoppigt så det är svårt att veta exakt men 30 ej helt ovanligt :)
Ska nog testa nån dag innan BIM igen bara för att jag kan hihi
BIM imorgon då så förväntar mig den om inte annat blir jag överraskad ;)
Jaha tjejer! Nu har min underbara mens kommit... så kul!! Så jag hoppar ur denna tråden nu. Men lycka till allihopa o grattis än en gång till er som har plussat ![]()
På BIM Nu TROR jag , alla symptom har TYP försvunnit sen ett par dagar. Förutom magen.. Så trög!
Brukar komma igång på morgon eller förmiddag.. Men å andra sidan kan det hoppa lite i dagarna. Alltså.. Senaste cyklarna:
28
33
28
32
29
29
34
29
31
Förr hade jag på dagen 28.. Kul kropp ;)
2 streck på stickan ![]()
Fortfarande ingen tant röd här. Mycket värk i ryggslut, molar i livmodern lite ömma bröst o vill äta på nåt.. PMS eller inte får tiden avgöra. Kan tillägga att detta inte är normaltillståndet runt denna tid. ÄL+15/16 idag.
Testar senare idag om det fortfarande behövs, hjälp.. :) Har sparat i kylen. Har sån oerhörd mensvärk emellanåt som gör mig illamående så vet inte om den är på väg eller inte! Ryggen gör konstans ont. Nåja, återkommer!! :)
Sparade morgonurin, köpte CB. Så FUNKAR det inte :( Öppnade o kollade, uppsägningen hade liksom stannat innan den nådde remsan. Jag hällde dessutom ut urinet medan jag väntade.. Höjden av frustration! Är ju på BIM +2 så borde kunna prova senare idag? Gäller det att inte kissa på några timmar då eller hur funkar det?
Sparade morgonurin, köpte CB. Så FUNKAR det inte :( Öppnade o kollade, uppsägningen hade liksom stannat innan den nådde remsan. Jag hällde dessutom ut urinet medan jag väntade.. Höjden av frustration! Är ju på BIM +2 så borde kunna prova senare idag? Gäller det att inte kissa på några timmar då eller hur funkar det?