• Malin1992

BIM Juni 2014

jemi01 skrev 2014-06-18 11:37:22 följande:

Ni andra som också har bim nästa vecka, hur gör ni vid midsommar? Hoppar över snapsen och öl till lunch helt eller tar nåt glas? Har tänkt att även om är tidigt (bim-5) så ska jag testa fredag morgon. Fler som vill testa med mig på fredag??

Jag kmr strunt i alkoholen helt o hållet, vill vara på den säkra sidan om det skulle visa sej att jag e gravid :) jag har BIM på måndag lr tisdag så jag kmr göra ett test på fredag morgon :)
  • Malin1992

Ändå sen dagen innan äl så har jag mått illa o varit kallsvettig, sen i måndags har jag även fått sura uppstötningar o värk i nedre delen av magen :/ kan det vara graviditetstecken?? :)

• Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-18 21:43:57 följande:
    Fast knasigt att de kom innan äl .. då kanske du haft äl tidigare än du trott? 
    Jag vet inte riktigt vilken av dagarna jag hade äl. Använde äl test o båda dagarna visade :)gubbe.. Så jag e lite osäker på vilken av dagarna det var jag hade äl..
  • Malin1992

Idag har jag så ont i brösten att jag inte ens kan ha bh på mej, o så ont har jag aldrig haft! På måndag har jag BIM så får se vad det visar.

• Malin1992
    Baby2014 skrev 2014-06-22 09:40:09 följande:
    Låter som ett bra tecken :) Testar du imorgon?
    Ja det tycker jag med :) jag hoppas det e ngt :) aa imorrn innan jag åker till jobbet ska jag testa :) så får se vad det visar :)
  • Malin1992
    Mollemolle81 skrev 2014-06-22 16:00:48 följande:

Igår em testade jag med cb digital....kunde inte hållamig....fick inte gravid....så nu inväntar jag mensen imorgon el på tisdag....inte helt kört ännu men vi får se....

Hej jag testade i torsdags o fick "inte gravid" jag ska oxå få min mens imorrn lr på tisdag så jag hoppas oxå fortfarande :) tänkte ta ett till test på onsdag :) håller tummarna för dej :)
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-23 19:41:12 följande:

När ska du ha mens då ?
    Idag lr senast imorrn, har knappt ngn mensvärk som jag brukar ha o mina bröst o bröstvårtor gör ont som fan men vågar inte hoppas.. Illamående har precis slutat efter två veckor..
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-23 19:46:26 följande:

När ska du testa då ?

Jag tror inte att jag är gravid och min mens är 12 dagar sen .. Vet inte vad jag tror :( ?

Köpte test idag och tanken är att jag ska testa imon på morgonen .. Men jag vet inte om jag vågar ?!
    På onsdag tror jag (om jag har mod) Oj men du måste ju vara gravid :) jag önskade att min mens var så sen :) men det känns som om jag blir räddade för varje dag som jag väntar lixom..
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-23 19:54:06 följande:

Ja så känner jag med .. Har inte vågat testat än och höll på att vända på parkeringen vid Apoteket förut för att strunta i att köpa test .. Men jag köpte 3 st .. 2 vanliga cb och 1 digitalt cb ..
    Haha okej :) men testa imorrn o berätta vad det står :) jag finns här för dej som stöd :)
Svar på tråden BIM Juni 2014