• Lambo

BIM Juni 2014

Negativt för mig imorse, tre (?) dagar kvar till BIM, varit så hoppigt så det är svårt att veta exakt men 30 ej helt ovanligt :)

Ska nog testa nån dag innan BIM igen bara för att jag kan hihi

• Lambo
    Södertös skrev 2014-06-12 21:44:42 följande:

Ja man hoppas ju på att det är så.. Dett är vårt första så jag har inget att gemföra med förutom gravet innan... Där hade jag ont o brösten från typ äl. Lite små yr... o sen fick jag mensvärk någon dag inann mensen skulle komma så jag va ju säker på att det va den... men det va det inte. Mådde lite små illa sen men inte alls så jag behövde spy. Nu har jag haft ont i ca 1 v från äl o fram... sen avtog det nästan helt några dagar för att dyka upp igen igår. Är som sagt trött men eftersom jag har pollenallergi så kan det va det med.. o sen är jah typ hungrig o sugen på saker hela tiden. Men jag kan va ett riktigt matvrak i perioder så inget direkt tecken där iheller... Aja man kan ju bara vänta o se... Oj då blir det när mellan era smile1.gif mem det tycker jag bara är bra... jag o min syster är där 1 år mellan bara o vi har haft så roligt tillsammans. smile2.gif
    Låter som här!!! Det avtog (gick till ryggen visserligen) rätt mycket o idag satte det igång igen. BIM om två dagar, räknar med att den kommer i och för sig. Håller tummarna för dig!
  • Lambo

BIM imorgon då så förväntar mig den om inte annat blir jag överraskad ;)

• Lambo
    Södertös skrev 2014-06-15 08:00:06 följande:

Jaha tjejer! Nu har min underbara mens kommit... så kul!! Så jag hoppar ur denna tråden nu. Men lycka till allihopa o grattis än en gång till er som har plussat smile1.gif

Typiskt! Jag avvaktar test. BIM idag.. Magen säger AJ, så den kommer nog!
  • Lambo

På BIM Nu TROR jag , alla symptom har TYP försvunnit sen ett par dagar. Förutom magen.. Så trög!

Brukar komma igång på morgon eller förmiddag.. Men å andra sidan kan det hoppa lite i dagarna. Alltså.. Senaste cyklarna:

28

33

28

32

29

29

34

29

31

Förr hade jag på dagen 28.. Kul kropp ;)

• Lambo
    Anli84 skrev 2014-06-16 06:29:18 följande:

2 streck på stickan smile1.gif

Grattis!! Åh vill inte testa än.. Vaknade flera gånger inatt av illamående o mardrömmar. Väntar en eller två dagar till OM min kropp inte kommit "igång" tills dess, vilket jag tror ;)
  • Lambo

Fortfarande ingen tant röd här. Mycket värk i ryggslut, molar i livmodern lite ömma bröst o vill äta på nåt.. PMS eller inte får tiden avgöra. Kan tillägga att detta inte är normaltillståndet runt denna tid. ÄL+15/16 idag.

• Lambo

Testar senare idag om det fortfarande behövs, hjälp.. :) Har sparat i kylen. Har sån oerhörd mensvärk emellanåt som gör mig illamående så vet inte om den är på väg eller inte! Ryggen gör konstans ont. Nåja, återkommer!! :)

• Lambo

Sparade morgonurin, köpte CB. Så FUNKAR det inte :( Öppnade o kollade, uppsägningen hade liksom stannat innan den nådde remsan. Jag hällde dessutom ut urinet medan jag väntade.. Höjden av frustration! Är ju på BIM +2 så borde kunna prova senare idag? Gäller det att inte kissa på några timmar då eller hur funkar det?

• Lambo
    Lambo skrev 2014-06-17 12:21:41 följande:

Sparade morgonurin, köpte CB. Så FUNKAR det inte :( Öppnade o kollade, uppsägningen hade liksom stannat innan den nådde remsan. Jag hällde dessutom ut urinet medan jag väntade.. Höjden av frustration! Är ju på BIM +2 så borde kunna prova senare idag? Gäller det att inte kissa på några timmar då eller hur funkar det?

Uppsugningen*
Svar på tråden BIM Juni 2014