• Wishme

BIM Juni 2014

BIM +9 idag .. Dagarna går och utan mens i sikte .. Är inte hemma denna helgen så blir till att vänta till jag kommer hem iaf innan jag testar .. Annars har jag tänkt att testa nästa helg :)

• Wishme
    rosali84 skrev 2014-06-20 19:53:41 följande:
    Nån som rensar i listan kan ta bort mig. Mensen kom nästan 1 vecka innan beräknat :( Blir ett 12:e försök nu då :( Kommer nog inte bli fler barn, är väl bara att inse det :(

Bättre dock att den kommer innan beräknat .. Surt om mensen blir sen liksom :(
  • Wishme

Denna dag är snart slut, och än är de BIM +10 idag ..

Åker hem imon från härliga Gbg så får se om jag köper test på väg hem :)

Eller om jag ska hålla mig till nästa helg ?

• Wishme
    Lola8200 skrev 2014-06-22 10:48:07 följande:
    Har haft molvärk och stickningar nu sedan äl +4 vilket känns lite udda..brösten börjar ömma och är nu på äl +7..börjar undra om jag bara inbillar mig dessa symptom eller om det ens är möjligt att känna något såhär tidigt?

Vid ÄL+4 kanske de är tidigt ... Men vid +7 kan man ju känna ..

Jag är ju på BIM +11 och vågar inte testa !
  • Wishme
    Lola8200 skrev 2014-06-22 14:00:07 följande:

Men det är klart du ska testa tror nog att du får ett solklart plus

Det känns som att den här månaden har varit tursamt för många och om man är lite vidskeplig,som jag väljer att vara nu,så skulle min turdag i juni enl horoskopet infalla på min bim 30 juni..så nu håller vi tummar och tår
    ja jag funderar på att kanske testa imon =) får se hur jag gör ! 
  • Wishme
    Stephi skrev 2014-06-23 04:10:14 följande:

Glöm inte mig :)

BIM 29/6. Andra försöket, andra barnet :)
    Hoppas hoppas

Vill inte känna efter några symptom, för blir så besviken om det visar sig vara negativt.

Hoppas ni får ett plus snart  =)
  • Wishme
    combat90 skrev 2014-06-23 10:43:43 följande:

Tack alla!! :) sprudlar av glädje i kroppen.. lycka till alla!! :)

Grattis till plusset =) är du innan eller efter bim?
    Symtom?

Imon ska jag nog testa ! ;) hehe vet inte om jag vågar !
    Ska nog köpa 2 olika tester , ett vanligt och ett cb digital :P
  • Wishme
    utökafamiljen skrev 2014-06-23 10:52:19 följande:

Jag är graviiid!!! Darrar i hela kroppen och kan knappt tro det!

Men va många som plussar nu =)
    Åh hoppas jag får plus imon ! =) heheh
  • Wishme
    JhjärtaK skrev 2014-06-23 11:14:37 följande:
    Stooort grattis! Såklart att vi var gravida med alla våra symptom Håller tummarna för att det går bra för er!

Vad har ni haft för symtom? =) NYFIKEN !!
    Jag har ju typ inte några alls =(
  • Wishme
    combat90 skrev 2014-06-23 11:45:19 följande:
    Jag är på bim+3 idag enligt mina uträkningar då jag har kortare lutealfas.. jag vågade knappt heller men jag kände i brösten igår. Dom e tunga o ömma. Så d blev jag nästan säker på att de nåt. Sa de till sambon med.

Känns helt otroligt. Jag har ju känt minsta lilla sak i livmodern sen ägglosssing.. pirrat stuckit stramat kitlas mm. . Jag har ju inte haft riktiga symtom Än vad jag vet. Men jag kände mig mycket varm i ansiktet några dagar innan bim. Plus känsla av magkatarr. Men jag testa negativt o väntade på mensen istället. Men sen kom bara massa lotionflytningar samtidigt som molvärk. Och har haft de så hela helgen. Och de va de som va mitt tecken plus ömma bröst. Brukar bara känna av bröstvårtorna innan bim men nu gick de över till ömma bröst.. åå jag e så glad. Slagit in testet i ett paket o skrivit några fina ord om att i början på mars kommer vi bli tre! Som han sla få ikväll efter middagen.. Nu hoppas jag han blir lika glad. Jag trodde vi skulle få kämpa. Han trodde inte de. Så han hade rätt!

Håller tummarna för att de kommer gå bra. Man e ju så orolig för missfall..
    Åh va roligt .. =)
    Ja men visst kommer han väl bli glad om ni planerat detta ihop =) hehe

Jaha okej !
    Aa de känns ju lite långsökt att jag inte skulle vara gravid nu . med en mens som är sen 12 dagar .. fast de skulle va grymt skönt om jag är de , för då har ju börjat min graviditet med att få må super bra =)
Svar på tråden BIM Juni 2014