-
Googlar massa, står två timmar på informationssidor o det andra är om det är innan BIM. Hmm.. Kanske ska vänta tills imorgon? :((hellew skrev 2014-06-17 13:08:10 följande:inte dricka eller kissa på minst 4 timmar iaf :) -
Ja jag köpte två-pack.. Så ett kvar! Pratat med CB o de skall skicka nytt test! Snällt tycker jag :)hellew skrev 2014-06-17 13:27:56 följande:har du bara en så går det ju att vänta m du kan håla ut :) -
Det får bli morgonurin, jag är en sån som kuddar HELA tiden ;) Väntar några dagar om det behövs.. Tror ju min kropp spelar mig ett spratt eftersom jag känner mig väldigt gravid!JhjärtaK skrev 2014-06-17 15:28:36 följande:
Drick nästan inget eller väldigt lite och håll dig i minst fyra timmar så kan du testa även med icke morgonurin efter BIM. -
Kuddar = kissar... Svårt o vara för snabb på luren ;)Lambo skrev 2014-06-17 15:54:11 följande:Det får bli morgonurin, jag är en sån som kuddar HELA tiden ;) Väntar några dagar om det behövs.. Tror ju min kropp spelar mig ett spratt eftersom jag känner mig väldigt gravid! -
Det är meningslöst. Är en kiss-människa utan dess like o dricker rätt mycket.. Vill inte ha ett till negativt! Nu väntar jag på tanten annars testar jag om en vecka (Nämen typ..) ;)hellew skrev 2014-06-17 18:07:30 följande:det är ju super bra :) har du hållt dig från att testa? -
BIM +3, inte ett tecken på att nån mens ska komma.. Trott det ett par gånger men icke! Inte ens LITE rosa. Känner mig som vanligt senaste veckan, trög mage o molvärk i rygg/mage. Inte testat sen BIM dagen tror jag eller BIM-1? Blev ju misslyckat igår, dumma test :( Men avvaktar test tills nya trillar in i lådan (Imorgon eller fredag) om inte tant röd hinner före! Spännande även fast jag tror negativt ;)
-
Vet man med sig att man vill bli gravid o kanske rent utav ÄR gravid så bör väl alkohol skippas? Det underlättar inte i alla fall :) Jag ska ev testa fredag morgon OM det behövs :) BIM +5 dåjemi01 skrev 2014-06-18 11:37:22 följande:Ni andra som också har bim nästa vecka, hur gör ni vid midsommar? Hoppar över snapsen och öl till lunch helt eller tar nåt glas? Har tänkt att även om är tidigt (bim-5) så ska jag testa fredag morgon. Fler som vill testa med mig på fredag??
-
Vaknade förresten med träningsvärk båda låren (framsida) idag! Herrejösses kändes massor o helt obefogat.. Så mycket konstigheter min kropp har för sig alltså!
-
Grattis!!! :)Makkinje skrev 2014-06-18 16:16:42 följande:Var visst inget spök streck <3

-
Jag kunde inte hålla mig från att testa idag, testen kom i lådan igår.
Jag har plussat o det känns svårt att greppa NU :))
( BIM +4 )
Grattis till alla nya plus o lycka till ni som har BIM snart!

-
Tänkte skriva om mina symptom, plussade sent (negativt BIM +2 mitt på dagen tex) nu BIM +4, morgonen.
ÄL runt 1/6.
29/5 - ca 15/6 mycket molvärk
2-5 (?) torrt, pyttelite "torra vita"
6/6 vitgula "lotion"
Kväll: vattningare, mindre molvärk, första känslan ömma bröst, vätska.
7/6 mindre molvärk. Lite hugg. Läckande bröst. Trög mage startar ca här.
8/6: Svagt illamående, små hugg morgon. Gråtmild. Öm svank.
Kväll: Jättehugg vänster sida livmoder.
9/6: Instabil känsla i magen, illamående? Dålig mage? _Lite_ ömmande bröst. PMS?
14/6 - ca, träningsvärk baksida hö lår.
16/6 vaknade av illamående o magont!
17/6 magen, ajaj
18/6 träningsvärk framsida lår, mage fortfarande trög..
Nu känner jag mindre av allt, lite öm mage men det kan ha att göra med min otroligt tröga mage, gick inte ens på toa igår.. -
Jag hade även fett hår en period!! Har aldrig det.
Så tidiga symptom, plussa sent var grejen för mig ;) -
(Å mig på plussat, tack!!)
-
Jag har haft fruktansvärd mensvärk, till o med vaknat av, o plussade :) lycka till!combat90 skrev 2014-06-20 10:36:25 följande:Igår fick jag jättemensvärk innan läggdags.. även idag mensvärk men ingen mens än. Springer på toa precis som jag brukar få göra när mensen kommer. Men de blir inget av de.. hmm. Bättre den kommer nu än att jag ska gå med mensvärk såhär hela dagen.. :( har bim på söndag-måndag. Men sist kom mensen på äl+12 och då hade jag molvärk 4 dagar innan. (För dagbok). Sen kom mensen och efter de kom mensvärken från helvetet loss... a vi får se va de blir av detta.
-
Glad midsommar! Fick också neg då samt efter BIM. Men BIM+4 kom ett svagt plus så ge inte upp.combat90 skrev 2014-06-20 09:44:23 följande:Glad midsommar. Vi får vänta på mensen istället fick neg på äl+9/10 igår. Så har bim på måndag. Har den inte kommit så kanske man får prova igen.
-
Om jag tänker på hur ÄL-flytningarna var så ganska säker på att det var 18 dagar innan jag plussade. Snustorr i några dagar där efter nämligen. O jag hade molande mage sen 20 dagar innan plus så jag är HYFSAT säker :)combat90 skrev 2014-06-20 11:05:44 följande:Skönt att höra. Är du säker på när du hade ägglossning då? :) du ger mig lite hopp iaf!! :D