Inlägg från: ImseVimseSpindel |Visa alla inlägg
  • ImseVimseSpindel

BIM Juni 2014

Dag 21 i cykeln och 7e dagen med blinkande gubbe. Vet inte om det blir någon ägglossning alls denna månad. Vill också ha ett BIM att vänta på ju :)

• ImseVimseSpindel
    snö 81 skrev 2014-06-11 07:01:02 följande:
    Har varit helt övertygad länge att det inte tog sig denna månad. Känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, molvärk i magen kommer och går. Men när ingen mens kommit på BIM +1 tog jag ett test för skoj skull. Än så länge tror jag inte på det... phpNTKuMj08229.jpg
    GRATTIS :)
  • ImseVimseSpindel
    GRATTIS Palmhjärtat :)

Dag 23 idag och 9e dagen med blinkande gubbe på clearblue äl-test. Kommer nog sluta testa nu och anta att det inte blev nån ägglossning den här månaden.
    Hoppas bara inte mensen dröjer fööör länge nu =/.

Hur går det för er andra som har/ haft BIM nu i dagarna?:)

• ImseVimseSpindel

Nån som känner lite underligt/ stick långt långt nere i magen? Nästan inte i magen utan ännu längre ner?

Nån som brukar ha så innan mens? Väntar ju på mensen då jag inte tror jag haft nån ÄL denna månad.

• ImseVimseSpindel
    Annette79 skrev 2014-06-15 12:17:39 följande:
    Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!! Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna

GRATTIS!:)
  • ImseVimseSpindel

Är på dag 26 i cykeln, hade vad jag tycker är ägglossningsflytningar runt dag 15-16 och hade blinkande gubbe på clearblue lila ÄL-test dag 15-23 sen slutade jag testa mer. Fick aldrig fast gubbe. 

Idag tog jag ett rosa clearblue ÄL-test mest för att jag haft lite ont i magen och lite flytningar (som jag dock inte tycker är typiska äl-flytningar) och det va positivt, glad gubbe.

Då är frågan om jag har ägglossning nu, vilket jag tycker är konstigt :S. Såg även efter att äl-testet gick ut för ett halvår sen så kan det bero på det?

Va tror ni? :)

• ImseVimseSpindel
    JhjärtaK skrev 2014-06-15 21:13:11 följande:
    Oj, svårt att säga. Kanske skall du testa med ett graviditetstest för jag har hört att ÄL-test kan reagera på hcg också. Och just det, ÄL-test kan bli/blir positiva precis innan mens också, knepigt! :-/
    Ja, jag har funderat på om jag borde ta ett gravtest, men vill inte få negativt =/ bättre att mensen kommer än ett negativt gravtest. Skulle säkert ta ett om jag hade hemma men det har jag inte. Ska ta ett ägglossningstest imorgon bitti igen så får vi se:)

Kommer nog testa innan midsommar iaf, om inte mensen kommit:)

Hur känns det för dig? :)
  • ImseVimseSpindel
    JhjärtaK skrev 2014-06-15 21:33:05 följande:
    Nu har jag bestämt mig för att testa imorgon bitti, önska mig lycka till! (både med testet och med sömnen inatt, vet inte hur mycket det kommer att bli med den smile2.gif )

Jag vet att det är ruggigt tidigt men jag kan bara inte hålla mig. Är på ÄL+8 imorgon och testade positivt så tidigt förra graviditeten så jag håller tummarna att jag faktiskt är gravid igen och att det inte är min kropp som skämtar med mig!
    Lycka till! Jag håller också tummarna:) va spännande!
  • ImseVimseSpindel

Grattis alla som plussat!

Testade negativt på två olika ÄL-test idag. Så isf är kroppen konstig eller så är ÄL nu, vilket jag tycker verkar konstigt. Och då missade vi väl den ändå. Jag som hoppades på att jag skulle vara gravid och att äl-testet visade det istället. 

Musten gick ur mig lite nu. Men det är å andra sidan första försöket så det är bara att rycka upp sig:) 

Svar på tråden BIM Juni 2014