BIM Juni 2014
Dag 21 i cykeln och 7e dagen med blinkande gubbe. Vet inte om det blir någon ägglossning alls denna månad. Vill också ha ett BIM att vänta på ju :)
Dag 21 i cykeln och 7e dagen med blinkande gubbe. Vet inte om det blir någon ägglossning alls denna månad. Vill också ha ett BIM att vänta på ju :)

Nån som känner lite underligt/ stick långt långt nere i magen? Nästan inte i magen utan ännu längre ner?
Nån som brukar ha så innan mens? Väntar ju på mensen då jag inte tror jag haft nån ÄL denna månad.
Är på dag 26 i cykeln, hade vad jag tycker är ägglossningsflytningar runt dag 15-16 och hade blinkande gubbe på clearblue lila ÄL-test dag 15-23 sen slutade jag testa mer. Fick aldrig fast gubbe.
Idag tog jag ett rosa clearblue ÄL-test mest för att jag haft lite ont i magen och lite flytningar (som jag dock inte tycker är typiska äl-flytningar) och det va positivt, glad gubbe.
Då är frågan om jag har ägglossning nu, vilket jag tycker är konstigt :S. Såg även efter att äl-testet gick ut för ett halvår sen så kan det bero på det?
Va tror ni? :)
Grattis alla som plussat!
Testade negativt på två olika ÄL-test idag. Så isf är kroppen konstig eller så är ÄL nu, vilket jag tycker verkar konstigt. Och då missade vi väl den ändå. Jag som hoppades på att jag skulle vara gravid och att äl-testet visade det istället.
Musten gick ur mig lite nu. Men det är å andra sidan första försöket så det är bara att rycka upp sig:)
Kan någon flytta mig till BIM 29/6 istället?? vore gulligt:)
Om du ägglossningen va igår eller idag:)