-
Tack :) ja det skulle vara kul :)Wishme skrev 2014-06-24 07:37:45 följande:Och jag håller tummarna att den inte kommer till dig ! Nu vill vi ha fler plus här =) -
Jag har BIM idag o har mensvärk Har du haft ngn mensvärk??MonDieu skrev 2014-06-24 10:29:12 följande:BIM + 1
Blir nog att testa imorgon om inte mensen smyger sig på under dagen. Törs inte hoppas på något, första försöket liksom... :)
Mon Dieu! -
Okej men det e det jag har. Okej då vet jag.MonDieu skrev 2014-06-24 13:29:12 följande:Jag har haft... någon slags värk! Trodde att jag skulle få mens men den kom inte så jag vet inte. Kan ha lite känningar ibland som påminner om lättare mensvärk så det kan lika gärna vara det.Mon Dieu! -
Jag o min kille bor hos hans föräldrar o hade tänkt börja spara nu satt vi kan flytta i slutet på nästa år, om det skulle visa sej att jag var gravid nu tycker ni att det e fel att bo kvar hos hans föräldrar med barnet lr tycker ni att det är okej? Barnet kmr kunna få ett eget rum o dom bor i villa o har tomt.
Skulle behöva lite stöd osv.. -
Okej då vet jag. Asså barnet kmr kunna få allt o kmr vara älskad osv , det ändå som kmr saknas e eget boende men vi kmr iaf ha ngn stans att bo
-
Ja vi e 20 o 21 så ingen av oss har hunnit jobba länge för att kunna spara.. Vi får bo kvar om vi vill o även fast vi skulle få barn :) så vi kmr ju ha ett bra o tryggt ställe o bo på iaf :)MonDieu skrev 2014-06-25 12:42:30 följande:Funkar det bra för er alla så är det väl bara att bo kvar tills ni känner att ni kan flytta, jag gissar på att ni är ganska unga och då är det ju sällan man har hunnit spara en massa pengar för att köpa ett hus. Men snacka ihop er och gör en plan A och B kanske? :)Mon Dieu!
Tack för att du svarade :) -
Yippi jag e gravid :D
-
Tack :) Den 23/24 juni :)Wishme skrev 2014-06-26 16:21:35 följande:Grattis =)
När hade du bim nu igen ! ? =) -
Tack :) jag det känns jätte kul :)viljan90 skrev 2014-06-26 16:21:37 följande:Grattis!! Va kul!! -
Är det ngn som e gravid o har vita flytningar?
-
Det känns skönt :) trodde det var ovanligt o att jag var ensam med att ha det :P vet du vrf man får det?combat90 skrev 2014-06-27 14:45:46 följande:Jag har!! :) -
Okej jätte bra :) tack för svar :)combat90 skrev 2014-06-27 16:54:43 följande:Vet faktiskt inte hundra. Men tror jag jag läste nånstans att de e för att vävnaden blir mer blodrik och släpper ifrån sig mer vätska typ. Så de e helt normalt:) tror jag läste nånstans att de även skyddar mot bakterier på något sätt. -
Grattis :)MonDieu skrev 2014-07-07 08:07:59 följande:Ägglossningen måste ha varit mycket senare än jag trott, plussade idag bim+15 :) är typ i chock!

-
Någon som vet hur länge illamående sitter i? Till vilken vecka ungefär. Jag e i vecka 7 nu o mår fortfarande illa nästan hela tiden..