• combat90

BIM Juni 2014

Aa mycket möjligt evening primrose. Hoppas de betyder något bra;) är så fundersam över allt som min kropp gör nu. Känns som den beter sig lustigt o annorlunda mot tidigare cyklar. Även ägglossningen var mycket annorlunda.

Fick ju på fredagen ett pos ältest(en vecka sen) Älkänningar och ont. temphöjning också dagen efter som gjorde mig säker på äl var då. lh nivån sjönk med på lördagen så neg test. Slutade sen testa mer för trodde äl varit.. Dock inga andra älsymtom kom.

I måndags fick jag sååå ont och tog ett ältest igen som då va superpos. Och ont son f*n. Varje steg jag tog gjorde ont. vi har sexat på så vi kan ej missat äl. Nu är tempen höjd och jag har alla mina vanliga älsymtom. Bröstkänslighet mm.

Igår då så fick jag stick o hugg i livmodern ner mot ljumsken. Sen kom flytningarna tjocka o vita lotion. Och idag även molvärk(svag) och mkt flytningar (som inte luktar konstigt). Allt är annorlunda mot tidigare cyklar men de behöver ju inte vara positivt. Jag får försöka invänta bim utan att fundera allt för mkt!! :/

• combat90
    Annemi skrev 2014-06-14 08:50:54 följande:
    Hjälp !!!

Är detta ett sk spökstreck?

Har inte någon erfarenhet av spökstreck/svaga streck !!!

Det där är helt klart ett positivt test!! Grattis!! :)
  • combat90

Eviga väntan.. äl +5-6 idag va jag tror. Känner inget speciellt. Mer än molvärk från o till och trött.. och en extremt bullrig mage. Men annars samma symtom som innan mens brukar komma. Ikväll ska vi ha gäster. Frågan är om man kan ta ett glas vin? Vill ju ej berätta att vi planerar barn heller.. vad tycker ni?! Nu är jag ju egentligen inte ens gravid.. men ni förstår vad jag menar?! Till midsommar ska jag köpa alkoholfritt. Sen har jag tur som jobbar så då kan jag inte dricka för det!! :)

• combat90

Idag mår jag mycket illa och känner mig oerhört trött. Vet inte om de kan va symtom redan eller om det bara e så.. kan man få symtom redan idag äl+6?? Igår hade jag sååå ont i svanken ländryggen. Orkade inte stå upp en längre stund. Känns konstigt o annorlunda.. hmm.. min lutealfas va sist på 11 dagar så om den e de nu med så är jag på bim-5 eller har jag fel??

• combat90
    Annette79 skrev 2014-06-15 12:17:39 följande:
    Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!! Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna

Grattis!! :)
  • combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-15 15:03:15 följande:
    Jag började få molvärk till och från igår så visst kan man ha symptom från ÄL+6 tror jag. Får se om några dagar om det bara är inbillning eller om det faktiskt kan vara en ny graviditet. Mår också lite illa idag fast det kan också bero på att jag sitter och skriver detta på tunnelbanan

Får verkligen hoppas att smärtan inte är för ondo utan att det blir ett litet kryp av de;) kul att vi är ungefär samma i cyklen. När ska du testa?? Molvärken kommer från o till här sen ägglossningen typ.. plus strålande stick ut i ljumsken som jag lägger märke till ibland. Men så kände jag förra perioden med ungefär så iaf.. och då kom mensen på dag 12.

Vill inte bli besviken.. men snart börjar jag fundera på om kroppen är helt knäpp. Kanske skengravid?! Men de hoppas jag inte. Sambon tycker att jag har börjat äta VÄLDIGT mkt.. han uppmärksammade de igår när vi hade gäster att jag typ hela tiden hade något o tugga på.. o ja de e nog sant hahha!! :)
  • combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-15 17:29:11 följande:
    Tänkte nog testa imorgon bitti redan kanske faktiskt. Skall på en jobbaktivitet och vill nog veta om jag kan ta ett glas vin eller om jag skall avstå.

Ja ibland undrar man ju vad kroppen håller på med helt klart!

Åå ja spännande. Jag tänkte testa innan midsommar iaf.. men snart kan jag inte låta bli längre.. hehe
  • combat90

Grattis alla som plussat!! :) jag tänker nog avvakta till på torsdag med att ta ett test då är jag på äl+10 bim-2/3 (ca 12 dagars lutealfas) Idag drar de lite fint i livmodern. La märke till de när jag hängde tvätt. Men jag tror inte man kan känna än men jag känner allt där nere;) åå vill så gärna denna månad!!! Trött o känner mig varm i kroppen.. skengrav? Förmodligen..

• combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-16 07:16:22 följande:
    Noop, negativt nu på morgonen . Kommer att bli några testintensiva dagar nu känner jag. För jag känner mig ju jättegravid men det kanske bara är vilja och inte så mycket fysiska symptom egentligen :-/

Bara att testa igen om ej mensen kommer. Ägget fäster väl mellan 7-10 dagar efter äl? Som jag förstått o innan det fäst kan man inte få symptom?
Svar på tråden BIM Juni 2014