BIM Juni 2014
Aa mycket möjligt evening primrose. Hoppas de betyder något bra;) är så fundersam över allt som min kropp gör nu. Känns som den beter sig lustigt o annorlunda mot tidigare cyklar. Även ägglossningen var mycket annorlunda.
Fick ju på fredagen ett pos ältest(en vecka sen) Älkänningar och ont. temphöjning också dagen efter som gjorde mig säker på äl var då. lh nivån sjönk med på lördagen så neg test. Slutade sen testa mer för trodde äl varit.. Dock inga andra älsymtom kom.
I måndags fick jag sååå ont och tog ett ältest igen som då va superpos. Och ont son f*n. Varje steg jag tog gjorde ont. vi har sexat på så vi kan ej missat äl. Nu är tempen höjd och jag har alla mina vanliga älsymtom. Bröstkänslighet mm.
Igår då så fick jag stick o hugg i livmodern ner mot ljumsken. Sen kom flytningarna tjocka o vita lotion. Och idag även molvärk(svag) och mkt flytningar (som inte luktar konstigt). Allt är annorlunda mot tidigare cyklar men de behöver ju inte vara positivt. Jag får försöka invänta bim utan att fundera allt för mkt!! :/