• Wishme

BIM Juni 2014

kossann skrev 2014-06-23 21:20:08 följande:
    Använder WomanLog. 1-2 dar innan mens dyker min temp.
    Jag använder också womanlog.. =) 
    Och de är bland annat den som kanske hjälp mig nu om de skulle visat sig att jag är gravid =) 

Och när jag fick mens förra gången så kom den på exakt samma dag som min womanlog sa =) 

Men nu är den sen 12 dagar =) 
  • Wishme

Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe

Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =) 

• Wishme
    Acire94 skrev 2014-06-24 07:27:15 följande:
    Grattis!! Har läst lite här ett tag men inte varit så aktiv själv men jag är en sann testoman så jag förstår inte hur du orkade hålla dig! Bra gjort, haha :)

Jadu, antingen kan du ju slå in testet eller så kan du gå och köpa en body te.x där det står "världens bästa pappa" kanske? :) Lycka till hörru :)
    Ja får se hur jag löser de =) eller så säger jag de bara ! vi är inte så bra på att va finkänsliga :P hehe

Tack så mycket .. men jag trodde ju verkligen att de skulle bli negativt de är ju därför jag har väntat så länge ! 
  • Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-24 07:36:46 följande:

Idag ska mensen komma men ingen mens dök upp imorse så jag håller tummarna att den håller sej borta :)

Och jag håller tummarna att den inte kommer till dig ! Nu vill vi ha fler plus här =) 
  • Wishme
    Mollemolle81 skrev 2014-06-24 07:40:56 följande:
    Grattis!!! Så himla roligt!!!
    Ja jag ville verkligen detta . känner ju klart att de kommer bli en omställning men på ett bra sätt =) 

Många kompisar börjar skaffa barn och så där .. och sist vill man ju inte heller va =) 
  • Wishme
    Emfly90 skrev 2014-06-24 08:03:20 följande:

Grattis alla som plussat! Själv får jag hoppa över till julitråden, mensen kom idag. Punktlig är den också! :P

önskar lycka till i juli då =) 
  • Wishme

Tack för alla grattis =) de känns helt sjukt overkligt detta =) hehe 

Men nu är jag gravid äntligen och hoppas att detta går hela vägen =) 

• Wishme
    lisohl skrev 2014-06-24 08:52:41 följande:

Ska hålla tummarna! Var det ert första försök?
    Tack =) Jag håller också mina tummar nu ! 

Nej detta va andra försöket .. trodde aldrig de skulle gå så fort =) 
  • Wishme
    MonDieu skrev 2014-06-24 10:29:12 följande:
    BIM + 1 

Blir nog att testa imorgon om inte mensen smyger sig på under dagen. Törs inte hoppas på något, första försöket liksom... :)

Hoppas hoppas :)
Svar på tråden BIM Juni 2014