BIM Juni 2014
Då är de nog något ska du se :)
Testade mig imorse igen...starkare streck sen igår! Har ju så många test kvar från testlagrets...18 kvar så testar lite då å då....lär ju sluta att testa om några dagar!
Som sagt inte haft några som helst symtom fram till jag plussade....inatt hade jag haft uppsvälld mage å det kör i den...varit lite kass i magen sen midsommar, det var säkert ett tecken...
Idag har jag börjat få lite ömma bröstvårtor...är lite seg å trött....jobbar natt denna veckan så det kan ju va därför med...men inga direkta jättesymtom! Verkligen olika från person till person....slipper gärna illamåendet då det kommer bli jobbigt på jobbet....
Åh vad jag hoppas på den här månaden..det sticks och värker lite dovt..jag känner mig inte ensam i kroppen heller..hoppas hoppas ![]()
"Inte gravid" sa CB digital. Vart är mensen då om man får fråga? Jaja, nästa gång då.
Yippi jag e gravid :D
Jag är också gravid! Det var jag som pratade om att jag var så röd och varm i ansiktet för några dagar sedan, så det är tydligen ett gravidsymptom! :)
Alla ni som plussat!!!, hur har era flytningar varit innan plusset.. Som vanligt innan mens eller torra, eller mer???
Är det ngn som e gravid o har vita flytningar?
Hej!
Tänkte hoppa in här, om jag platsar vill säga. Jag ligger just nu på BIM+6 och imorse plussade jag! Tänker göra ett nytt test imorgon för att "säkerställa" det positiva beskedet!
Mström 26 år, 1a försöket, 1a barnet.