Bollen är i rullning
Va härligt! Äntligen :) hur ser planeringen ut? :)
Va härligt! Äntligen :) hur ser planeringen ut? :)
Du har helt rätt! Lycka till nu :D
Oh ja, känner dom varje dag och de syns även utanpå magen. Min sambo har oxå fått känt ett par gånger :) redan i v.26 nu, tycker det går väldigt fort faktiskt :p
Ja absolut men samtidigt känns det konstigt. Ta mig inte fel nu för jag är överlycklig och längtar men ändå får jag sådana tankar och funderingar om jag kommer bli en bra mamma, om vi kommer klara av det osv det är mkt som snurrar i huvudet. Hoppas att det är normalt :p
Var på vul idag för att se hur det går med äggproduktionen. Det går bra för dem, ska bara öka dosen lite så att de blir ännu fler så nästa vecka blir det äggplock och ev. Återinsättning om det hela går vägen :). Så kanske kanske att jag är gravid i slutet av nästa vecka :).
Idag är det dags för äggplock. Jag är spänd, förväntansfull men mest nervös :|. Men det ska nog gå bra.
Hur har det gått Cina84?
Nä vad trist. Men ja nya tag. Här har vi fått svar på remissen och vi har blivit godkända för ivf. Står nu vi i kön i alla fall!
Får jag fråga vad som gick snett Cina84? Överstimulering?
Vilken klinik går du på?
Skall själv påbörja mitt första IVF nu i Malmö. Har äggplock v 11.
Åh okej, då förstår jag! Ja än så länge är jag nöjd med RMC och hoppas verkligen det skall gå vägen. Kör du igång med försök 2 nu direkt?
Hur går det för er här? :)
Okej, vad innebär det?
Ja mina bebisar blev 7 veckor igår, de föddes 24mars i v.34 men allt har gått toppen :)
Åh va spännande, lycka till :)))
Ja det är alltid nervöst innan, håller tummarna för dig. För mig vart det en otroligt udda o tragisk situation, barnens pappa gick bort 8 veckor innan barnen föddes. Så jag är nu ensamstående med mina tvillingar. Både enorm sorg och lycka på samma gång..