julii skrev 2014-05-22 17:23:50 följande:
Ja denna väntan, tänk om man kunde spola fram tiden ibland :) brukar tänka, har jag väntat och kämpat så länge måste jag väl kunna stå ut en månad till.. det kan nog mycket väl vara sköldkörteln, har hört att det kan ställa till det ordentlig. Det var de första dom testade på mig när jag kom dit första gången så jag gissar att det har ganska stor betydelse att man har rätt värden och så.
Själv tog jag sista tabletten pergo idag oxh imorse va mannen och lämnade spermaprov så hoppas vi får svar under nästa vecka. Så nu är jag nervös över vad de visar. O så ska jag på vul på måndag och ska se om jag har några ägg, sist hade jag ju 2 st så tabletterna verkar fungera så då blir man ju fundersam över vad spermaprovet visar. Men som sagt, det är en jäkla tur att det finns mycket hjälp att få, det är ju faktiskt inte många som det verkligen inte går för, även fast det känns som en evighet men tillslut ska de vara våra tur, eller hur? :)
Ja men precis, sätta på snabbspolningen ;). Du har så rätt, vad är en månad till egentligen?! Jag försöker tänka att det är någon mening med att det tar tid.
Det var ju bra då har du inte ätit de i onödan, då gör tabletterna vad de ska :).Tänk om ni skulle få tvillingar! Vi väntar också på spermaprovet. Tänk om man kunde stänga av hjärnan och inte gå och fundera så mycket. Jag har satt mannen på zink och folsyra kur. Det ska tydligen öka antalet simmare. Vet ju inte om det behövs men det kan ju inte skada.
Det är ju som du säger, det är en liten procent som inte kan men tusan att man ändå ska tänka att kanske det är så för oss...
Ja men visst. Det ska gå!!! :). Det finns inget alternativ! Vi ska också bli runda och goa om magen;).