• Cina84

Bollen är i rullning

julii skrev 2014-06-04 22:37:07 följande:
    Det gör du rätt i. Nej precis, du har rätt till din tid trots att läkaren slutat, det får dom ordna!:)

Jag är lite orolig att om det inte tar sig den här gången, får jag äta en kur till. Det är den tredje och sista och tar det sig inte då heller måste jag vänta tills efter sommaren.. så himla drygt. Jag blir helt tokig av allt väntande hela tiden :p

Jag hoppas bara att jag kan göra det också. Har lätt för att låta känslorna ta över och bli ledsen istället för arg eller bestämd..

Åhh... Jag håller tummar och tår för att det tar sig då!! Vänta över sommaren känns ju som en evighet! :(. Ja vänta hit och vänta dit.. Tänk om vi också kunde få trycka på den knappen när vi känner för det ;).
  • Cina84

Kanske löjligt men jag skriver det ändå. Drömde faktiskt i natt att du skrev att det hade gått vägen.hoppas nu det var en sanndröm :).

• Cina84
    julii skrev 2014-06-06 09:56:43 följande:
    Åh jösses nu hoppas jag att du brukar drömma rätt ;) hihi

:) ;) :)
  • Cina84

Det löste sig föresten med läkartiden. Fick en ny tid på tisdag så det blev vara flyttat en dag. Det var skönt, så slapp jag lägga energi på att lösa det.

• Cina84

Varit och tagit nya prover idag. Ska dit igen på torsdag och då faller domen. Han pratade om tag värde på fyra men vad jag har läst måste jag ner på 1-1,5 för att ha en chans att bli grav

• Cina84

Varit och tagit nya prover idag. Ska dit igen på torsdag och då faller domen. Han pratade om tsh värde på 4 men vad jag har läst måste jag ner på 1-1,5 för att ha en chans att bli gravid.. Känns som det aldrig kommer fixa s

• Cina84

Jag blir så förbannat irriterad över att denna sida ska hoppa ner till skicka hela tiden.......

sig. Det är ju inte så jag koppla bort det på jobbet. Arbetar på en förskola och där är ju alltid någon förälder som är gravid eller så stöter man på alldeles urfina små barn....

Ledsen men det är en sådan dag nu igen...

• Cina84
    julii skrev 2014-06-10 21:00:38 följande:
    Det är lugnt. Jag har oxå en sån dag idag. Känner absolut ingenting men tycker att jag har bla rikliga flytningar som jag hade förra gången med innan mens så räknar med ännu en kur med pergo o sen uppehåll över hela jäkla sommaren..

Men fy tusan va jobbigt då träffar du verkligen mycket barn och blir påmind om det hela tiden. Jag jobbar inom vården o tycker alla går hem för mamma ledighet o pratar om barn mest hela tiden.

Vad fick du göra för prov? Var det sköldkörteln? Har du kollat cystorna? Kram

Nä vad tråkigt :(. Den känslan när man börjat ana... Inte rolig :(. Då tycker jag vi deppar ihop! ;)

Ja vården är inte mycket bättre. Där är ju ett kvinnodominerande yrke. Man skulle kanske packa kakor.. Då kan man ju inte utsättas för något i barnväg :p.

Jag fick tagit TSH, t4 fritt och t3 fritt. För att kolla hur jag ligger till ännu en gång.. Sen blir det väl fler test för att komma fram till orsaken såvida jag inte hamnat inom "gränsvärdet"... Enligt dem..

Cystorna ska jag kolla i slutet av juni. Så får vi se där med. Ack, att skaffa barn ska ju bara vara att skaka kalsongerna ;)
Svar på tråden Bollen är i rullning