Cina84 skrev 2014-07-25 10:02:16 följande:
Då har jag varit och tagit prover idag för att se om levaxinen har gett något resultat. Får veta svaren om en vecka. Jag fick även tagit ytterligare några prover för att utesluta ännu några ev orsaker. Har läst mig till vad som kan vara bra resp. mindre bra att äta mot sköldkörteln så det kör jag lite på nu. Det bästa hade ju varit om man hade kunnat åtgärda det hela på naturlig väg. Jag har fått svar från endokriologen och inom 3 månader kommer jag bli kallad dit. Känns än så länge som det flyter på.
Gick det vägen denna gången?
va härligt att det går framåt, spännande att veta provsvaren, hoppas de fungerat!!
Här har de hänt mycket också. Fick här för ett par dagar sedan åka till akuten pga otrolig smärta i magen, efter mkt om och men så fick jag göra ultraljud där de visade sig att jag fått väldigt tidigt missfall, ett ägg hade blivit befruktat o vandrat upp till livmodern för att börja växa men av någon anledning så hade ägget brustit och jag hade vätska i livmodern. Jag hade alltså inte börjat blöda så det var ju väääääldigt tidigt missfall. Detta var på bim+1 och är nu på bim+7 men ännu ingen mens. Fattar mig inte på den här kroppen. Men bara att vänta på att den ska behaga komma. Har ändå symptom att vara gravid, har sjukt ont i brösten och ryggen