• Anonym (Tjej)

Kan jag berätta för min kille att jag älskar wetsex/våtsex?? Vårat sexliv är tråkigare än tråkigast!

Jag har varit tillsammans med min kille i 3 år men har ännu inte vågat berättat min fetisch.

Jag tänder enormt på kiss-sex, älskar att se killar kissa, det tänder mig rejält och jag går igång på det mer än något annat.

Min kille är lite blyg typ och är nöjd med in och ut sex i 10 min, efter han gett mig klitorisorgasm, han gillar nog inte saker som går utanför ramarna och har svårt at prata om sex och känslor över lag, därför känns det så svårt att ta upp detta?
    Vågar liksom inte för jag vet inte hur han skulle reagera, kommer han tycka jag är helt dum i huvudet? Eftersom han sj inte är typen som sticker ut och skulle heller aldrig ta upp något nytt i sexet.

Jag är också lite blyg (utåt ett i alla fall) och kan tänka mig att han blir förvånad om jag nämner detta.

Jag är trött på vårat vardagliga sex och saknar det sexet jag hade med mitt ex innan jag träffade min nuvarande kille. Vill ta sexet utanför sovrummet. Har tex tagit upp att duscha tillsammans, men han verkar inte va på det heller. För mig är sex en otroligt viktig del av förhållandet.

Kan tillägga att han alltid är kåt och på, så det är inget problem.

• Svar på tråden Kan jag berätta för min kille att jag älskar wetsex/våtsex?? Vårat sexliv är tråkigare än tråkigast!
  • Backup

Klart du måste berätta...Annars skulle jag må dåligt av att inte kunna utlova det man drömmer om. Jag berättade för min tjej att jag älskade wetsex i alla dess former och även om min exhibitionistiska... . Nu är jag ju singel, men det var det nog värt tror jag. Slipper iaf må dåligt över att inte hon ville.

• Snuttan80

Eftersom du saknar det så mkt så måste du nog berätta, sen finns ju risken att han inte vill stanna. Jag hade nog dragit, älskar sex på många olika sätt, men wetsex är nog lite mer än jag skulle klara

• Snuttan80

Vill tillägga att jag oxå tycker att sex är otroligt viktigt i ett förhållande.

• Anonym (Tjej)
    Snuttan80 skrev 2014-05-03 13:21:26 följande:
    Eftersom du saknar det så mkt så måste du nog berätta, sen finns ju risken att han inte vill stanna. Jag hade nog dragit, älskar sex på många olika sätt, men wetsex är nog lite mer än jag skulle klara
    Det är ju just det, är rädd för att han ska lämna mig (tyker ju om honom). Mitt ex och jag hade wetsex ganska ofta och det var jag som tog upp det med honom, och ha hade inga problem med det.

Men samtidigt är ju wetsex något som får mig att må bra eftersm jag tänder så på det, så därför känns det tufft att leva utan det i ett förhållande.
    Men sen har jag ju inte frågat honom än så jag vet ju inte, han kanske också gillar det.....
  • Snuttan80

Förstår att du inte vill att han ska lämna, men kan du tänka dig att leva utan din sorts sex hela livet då? Om inte så måste du ta upp det, och du kan ju ha tur, han kanske älskar det !!

• Anonym (Tjej)

Jag är inte ute efter något extremt wet-sex, vill tex inte få kisset i munnen eller ansiktet. Utan för mig räcker det om vi är i duschen och min kille kissar på mig, tex brösten.

Jag vill liksom bara se honom ta tag i kuken och bara släppa ut det.

• Anonym (Kille)

Självklart ska du berätta????. Önskar själv att få uppleva wetsex. Har fått ta emot fontänorgasm och blir hur kåt som helst av detta så få ge och ta emot skulle vara högsta vinsten????

• Anonym (Berätta..)

Berätta vad du tycker om.. Jag är nästan i din sits, fast jag är kille och vill inte ha tråkigt vaniljsex.. Jag har berättat vad jag gillar men det bryr hon sig inte om och det håller på o braka ihop för mig när jag alltid får hålla igen på fantasin och lusten.. Good luck!

• läppar
    Anonym (Tjej) skrev 2014-05-03 13:03:56 följande:

Jag har varit tillsammans med min kille i 3 år men har ännu inte vågat berättat min fetisch.

Jag tänder enormt på kiss-sex, älskar att se killar kissa, det tänder mig rejält och jag går igång på det mer än något annat.

Min kille är lite blyg typ och är nöjd med in och ut sex i 10 min, efter han gett mig klitorisorgasm, han gillar nog inte saker som går utanför ramarna och har svårt at prata om sex och känslor över lag, därför känns det så svårt att ta upp detta?
    Vågar liksom inte för jag vet inte hur han skulle reagera, kommer han tycka jag är helt dum i huvudet? Eftersom han sj inte är typen som sticker ut och skulle heller aldrig ta upp något nytt i sexet.

Jag är också lite blyg (utåt ett i alla fall) och kan tänka mig att han blir förvånad om jag nämner detta.

Jag är trött på vårat vardagliga sex och saknar det sexet jag hade med mitt ex innan jag träffade min nuvarande kille. Vill ta sexet utanför sovrummet. Har tex tagit upp att duscha tillsammans, men han verkar inte va på det heller. För mig är sex en otroligt viktig del av förhållandet.

Kan tillägga att han alltid är kåt och på, så det är inget problem.

Är en kille som också älskar wet, och jag tycker du ska berätta, för man har så oerhört roligt ihop med wetsex:))) Tex se varandra kissa ute i naturen...
    Så kan man bara bada ihop efteråt...om man bor nära hav eller sjö:)
    Och som du skriver, mysigt att göra det på varandra i duschen *ler* 
    Jättetrist när man är i en relation och den ena vill utforska och partnern nöjer sig med vanilj....men det kan ju även bli så att han tänder på förslaget:P
  • Anonym (exakt hur?)

Exakt vad räknar du till wetsex? Jag hade inte räknat det att bara kissa inför varann, trodde det måste vara orgasm plus kiss i någon form? Hade jag fel? Eller finns det "olika varianter av wet"?

Jag älskar oxå att titta när min kille kissar o älskar att han tittar när jag gör det, trodde inte det räknades som wetsex ???

• Anonym (Man)

Bli galet kissnödig och kissa ner dig offentligt inför honom och låt honom trösta dig. Han kommer att bli galet kåt!

• Anonym (Man)

Bli galet kissnödig och kissa ner dig offentligt inför honom och låt honom trösta dig. Han kommer att bli galet kåt!

• läppar
    Anonym (exakt hur?) skrev 2014-06-30 22:03:27 följande:

Exakt vad räknar du till wetsex? Jag hade inte räknat det att bara kissa inför varann, trodde det måste vara orgasm plus kiss i någon form? Hade jag fel? Eller finns det "olika varianter av wet"?

Jag älskar oxå att titta när min kille kissar o älskar att han tittar när jag gör det, trodde inte det räknades som wetsex ???

Min tolkning av begreppet wetsex, är helt utanför detta med orgasm.
    (men nu när du säger det...*L*...gött att blanda och ge när det gäller dessa 2:P)
    Det jag gillar med att kissa en o en eller samtidigt, o ute i naturen....det är att det är så gött att vara ute i det fria o busa:) Så vackert att se tjejen kissa, för det ser ju ut som det kommer som från "ingenstans"....som från en smal vacker klippskreva...

Älskar också när kvinnan håller i min penis när jag kissar..både ute o inne.
    Så kanske är det ngn form av wet-light, att kissa en o en eller samtidigt, men ej på varandra. Och sedan tar man det ytterligare ett steg när man kissar på varandra, och sedan ytterligare ett steg när man kissar i munnen på varandra.
    Det sista steget har jag ännu inte varit så angelägen att testa, men man har ju tid på sig, så..;) Älskar mest att få se kvinnan i fråga kissa...ute/inne. Och när hon ute/inne, kissar på mig.

Har några gånger även sett klipp där påklädda kvinnor kissar på sig, samt klipp där kvinnor kissar på påklädda kvinnor. Och där tänder jag så här långt, mest på de sistnämnda klippen. En tunn blus som blir helt våt och klistrar sig fast på kroppen...brösten som framträder....kisset som hon tar på hela kroppen....
    ....i håret....ansiktet.....mmm.....två kvinnor som är så öppna i sinnena....sexigt!
    Något så privat, men ändå så naturligt, och att det är kvinnor som verkligen släpper loss alla hämningar. Ljuvligt!
  • Anonym (exakt hur?)
    läppar skrev 2014-06-30 22:34:48 följande:
    Min tolkning av begreppet wetsex, är helt utanför detta med orgasm.

(men nu när du säger det...*L*...gött att blanda och ge när det gäller dessa 2:P)

Det jag gillar med att kissa en o en eller samtidigt, o ute i naturen....det är att det är så gött att vara ute i det fria o busa:) Så vackert att se tjejen kissa, för det ser ju ut som det kommer som från "ingenstans"....som från en smal vacker klippskreva...

Älskar också när kvinnan håller i min penis när jag kissar..både ute o inne.

Så kanske är det ngn form av wet-light, att kissa en o en eller samtidigt, men ej på varandra. Och sedan tar man det ytterligare ett steg när man kissar på varandra, och sedan ytterligare ett steg när man kissar i munnen på varandra.

Det sista steget har jag ännu inte varit så angelägen att testa, men man har ju tid på sig, så..;) Älskar mest att få se kvinnan i fråga kissa...ute/inne. Och när hon ute/inne, kissar på mig.

Har några gånger även sett klipp där påklädda kvinnor kissar på sig, samt klipp där kvinnor kissar på påklädda kvinnor. Och där tänder jag så här långt, mest på de sistnämnda klippen. En tunn blus som blir helt våt och klistrar sig fast på kroppen...brösten som framträder....kisset som hon tar på hela kroppen....

....i håret....ansiktet.....mmm.....två kvinnor som är så öppna i sinnena....sexigt!

Något så privat, men ändå så naturligt, och att det är kvinnor som verkligen släpper loss alla hämningar. Ljuvligt!

Låter mysigt! Fint att du delar med dig detta, du är modig tycker jag (själv skulle jag inte våga utan o vara anonym:-P)

Jag hade/har haft en fantasi om att kissa samtidigt som han tränger in i mig, skulle lyckas i typ badkar eller liknande, men har aldrig provat. En annan fantasi är att han trycker in sin tumme (ev. en dildo) i baken på mig medan jag runkar och sen pissar han på min röv och jag når klimax och kommer... :)
  • Anonym (exakt hur?)

Annars TS: jag känner att min situation är liknande din, förutom att jag aldrig upplevt wet (visste inte ens att det hette så/räknades som wet).

Jag experimenterade något lite med ex. samt en KK i tiderna men nu är jag tillsammans med en man som jag vill behålla tills jag dör :) Vi har varit ett drygt år tillsammans och han gör mig extra kåt eftersom han är så naturligt inställld till sex och allt kroppsligt. Är inte rädd att sova naken, byta om i naturen etc. Och jag hoppas *ler* att vi kommer ännu närmare på fler sätt, bla. mer wet sex ;) Som sagt tidigare har vi bara tittat, men han har fler gånger skojat "jag ska pissa på dig" och då fnittrar jag o blir helt kåt och jag tror hanärker det. En gång sa jag till honom att han skulle kunna göra det på mig i duschen typ o vi skrattade, vi har alltid så kul tillsammans. Men ännu har inget mer hänt... Jag tänker att det mognar tids nog bara jag tar upp saken sådär diskret när han verkar på hugget. (Gjorde liknande med anal och har fått honom att våga prova, vilket han aldrig testat förut i sitt liv!)

Alltså: prova ge små signaler, lite som skämt, o se vad det leder till. Om han är lyhörd så går det väl in i huvudet efter någon tid. Men är han helt grön i början så ge det mycket tid o "jobba på honom" långsamt och i bra situationer, som att du "lär" honom något nytt :) och viktigt att du förmedlar det med en positiv känsla, alltid! :) LYCKA TILL!

• LucifersFriend

Wetsex, ni bör ta kontakt med primärvården för vidare kontakt med psykolog. Detta är inte normalt, hoppas ni tar tag i detta snarast.

• LucifersFriend

Nä, allvarligt. Jag har haft 3 långa förhållanden, under dessa har jag hela tiden hemlighållt mina begär om wetsex. Det är inte kul./ Anledningen är att jag faktiskt vet att de jag varit tillsammans med helt säkert inte skulle uppskattat att jag berättat om mina lustar. Det bästa vore att träffa någon som delar samma fetisch, dock är det i princip omöjligt att träffa någon med samma begär. Det vette sjutton om det någonsin kommer att förverkligas, man kan ju inte se på någon att vederbörande delar samma åtrå, dricka, och se samt svälja urin.

• Anonym (lek)

Jag hade berättat det, kanske kan du försöka få fram det i smyg genom lite hintar, titta porr tillsammans kan vara bra.

Jag och min man har varit tillsammans länge och vi hade ett rätt normalt sexliv i många år. Men jag har alltid varit intresserad av att testa andra saker. Analsex, leksaker, bdsm, rollspel och typ sånt.

Men jag vågade inte berätta detta, hade aldrig berättat det för någon utan fantiserade bara om det. Var jätterädd för att han skulle tycka det var konstigt och fel. Någon gång när vi var berusade testade vi lite, t ex så tryckte jag in ett finger i min rumpa när vi hade sex och en gjorde han det också på mig, var jätteskönt. Men dagen efter när vi var nyktra så vågade vi inte ta upp det. Jag t om låtsades ha glömt bort det. Vi pratade aldrig mer om det.

Men för lite mer än ett år sedan så satt vi sängen och surfade lite, jag var inne på typ en sexleksakssida för jag skulle kolla efter saker till en kompis möhippa. Var bara på skoj, men så började vi prata om en sexgunga. Hur man använde en sån, maken föreslog att vi kunde kolla på någon porrsida och där fick vi se ett klipp, sedan så kollade vi ett annat klipp typ på skoj "haha oj vad är det där för något".. Slutade med att vi såg ett helt klipp ihop och blev kåta och hade sex. Sedan gjorde vi om det och började kolla på porr ihop. Då passade jag på att försöka styra porrsurfandet lite åt det jag gillade, använde lite samma sak som tidigare, "haha kolla vad tokigt det där måste vi titta på" och så såg vi något klipp där en tjej blev smiskad rätt hårt. Vi skämtade lite om att det där borde vi prova, skojade lite med varandra och snart hade han smiskat mig seriöst. Sen prövade vi analsex på ungefär samma sätt. Sen fortsatte det bara :) Nu har jag fått prova på massor :)

• vargveum
    Anonym (exakt hur?) skrev 2014-07-01 09:12:56 följande:

Annars TS: jag känner att min situation är liknande din, förutom att jag aldrig upplevt wet (visste inte ens att det hette så/räknades som wet).

Jag experimenterade något lite med ex. samt en KK i tiderna men nu är jag tillsammans med en man som jag vill behålla tills jag dör :) Vi har varit ett drygt år tillsammans och han gör mig extra kåt eftersom han är så naturligt inställld till sex och allt kroppsligt. Är inte rädd att sova naken, byta om i naturen etc. Och jag hoppas *ler* att vi kommer ännu närmare på fler sätt, bla. mer wet sex ;) Som sagt tidigare har vi bara tittat, men han har fler gånger skojat "jag ska pissa på dig" och då fnittrar jag o blir helt kåt och jag tror hanärker det. En gång sa jag till honom att han skulle kunna göra det på mig i duschen typ o vi skrattade, vi har alltid så kul tillsammans. Men ännu har inget mer hänt... Jag tänker att det mognar tids nog bara jag tar upp saken sådär diskret när han verkar på hugget. (Gjorde liknande med anal och har fått honom att våga prova, vilket han aldrig testat förut i sitt liv!)

Alltså: prova ge små signaler, lite som skämt, o se vad det leder till. Om han är lyhörd så går det väl in i huvudet efter någon tid. Men är han helt grön i början så ge det mycket tid o "jobba på honom" långsamt och i bra situationer, som att du "lär" honom något nytt :) och viktigt att du förmedlar det med en positiv känsla, alltid! :) LYCKA TILL!

Detta tycker jag är bra råd att ta till sig! Har haft en relation för tusen år sedan där vi körde en del Watersports, det var mysigt... just för att det är så otroligt intimt. Sex ska ju vara det och att ta emot hennes kiss i munnen är något av det mest intima jag har gjort... ryser av vällust vid minnet...
Svar på tråden Kan jag berätta för min kille att jag älskar wetsex/våtsex?? Vårat sexliv är tråkigare än tråkigast!