Kan jag berätta för min kille att jag älskar wetsex/våtsex?? Vårat sexliv är tråkigare än tråkigast!
Jag har varit tillsammans med min kille i 3 år men har ännu inte vågat berättat min fetisch.
Jag tänder enormt på kiss-sex, älskar att se killar kissa, det tänder mig rejält och jag går igång på det mer än något annat.
Min kille är lite blyg typ och är nöjd med in och ut sex i 10 min, efter han gett mig klitorisorgasm, han gillar nog inte saker som går utanför ramarna och har svårt at prata om sex och känslor över lag, därför känns det så svårt att ta upp detta?
Vågar liksom inte för jag vet inte hur han skulle reagera, kommer han tycka jag är helt dum i huvudet? Eftersom han sj inte är typen som sticker ut och skulle heller aldrig ta upp något nytt i sexet.
Jag är också lite blyg (utåt ett i alla fall) och kan tänka mig att han blir förvånad om jag nämner detta.
Jag är trött på vårat vardagliga sex och saknar det sexet jag hade med mitt ex innan jag träffade min nuvarande kille. Vill ta sexet utanför sovrummet. Har tex tagit upp att duscha tillsammans, men han verkar inte va på det heller. För mig är sex en otroligt viktig del av förhållandet.
Kan tillägga att han alltid är kåt och på, så det är inget problem.