• Äldre 3 May 21:30
    8344 visningar
    10 svar
    10
    8344

    Missfall i vecka 21 - någon annan som upplevt sent missfall?

    Hej! Beklagar förlusten av er lilla ? Det du nu tvingas gå igenom är inget en människa ska behöva. Du har all rätt att sörja ditt barn, och det ÄR ett barn, ert barn!! Ingen som inte själv gått igenom detta kan någonsin förstå ? Jag miste min son i december, efter tidig vattenavgång och förmodligen en inkompetent tapp. Han föddes i v 22.

    Du och din man är välkommna till den hemliga gruppen på fb, där samlas vi mist-föräldrar och stöttar varandra. Maila sjalarsageraldrigfarval@outlook.com o berätta vad som hänt. Stor kram till dig o din man ???

  • Äldre 3 May 21:31
    #5

    ? Skulle ju vara hjärtan!!

  • Äldre 3 May 22:43
    #7
    Mamma14 skrev 2014-05-03 22:23:42 följande:
    Vi förlorade vårat lilla hjärta i onsdags morse, var då i v 20 (19+6).. Har haft blödningar konstant i 5 veckor och när dom väl hittade orsaken (infektion) natten mellan tisdag/onsdag så var det alldeles försent. Vattnet hade gått och jag var 2 cm öppen. Natten flöt förbi i ett enda dunkel. Vi grät och grät och grät. När sköterskan frågade om vi ville se bebisen grät vi ännu mer, men avstod då vi redan mådde dåligt och antog att det absolut inte skulle få oss att må bättre. Ångrade mig redan när vi åkte hem på eftermiddagen. Vet inte om det var en pojke eller flicka... Vet inget alls. Mer än att jag födde fram vårat barn! Vårat fina hjärta..



    Beklagar!! Eftersom ert barn föddes så pass sent, bör du kunna få särskilt omhändertagande, om det är vad ni önskar, ts med. Eller så kan ni säkert fortfarande få träffa er lille, sista ggn jag såg min gosse hade han varit död i nästan 9 v, men inte förändrats så mycket!! Barnen i dessa sena v ser ut precis som vanliga nyfödda, bara mindre. Om det inte föreligger missbildningar el så, men det verkar inte vara fallet här? *kram*
  • Äldre 4 May 08:00
    #9

    Ni gör ju absolut som ni vill, det är extra viktigt nu <3 själv ångrade jag mig och mådde sjukt dåligt för att jag inte tog några bilder på min son efter förlossningen, och höll honom inte. Men fick sedan chansen att göra det, och det var underbart o sorgligt, men det är ju det enda vi har kvar nu. Kram

Svar på tråden Missfall i vecka 21 - någon annan som upplevt sent missfall?