Förälskad i min kollega
Trodde det hade släppt, trodde jag hade kommit över henne, att det bara var nån slags tillfällig sinnesförvirring....men i helgen var jag med mina andra vänner och hon när det var först Pridetåg o sen senare på kvällen förfest o sen en stor pridefest.
Vi gick bredvid varandra hela tåget och det är omöjligt att avgöra om det var jag eller hon som gjorde så att vi nästan hela vägen gick så nära att vi hela tiden rörde varann.
På kvällen innan pridefesten hade vi en liten förfest (5pers) hon valde vår fest över en annan som hon blivit bjuden till...sen på själva festen...ja, jag vet inte vi dansade mkt, men hon va ofta iväg och pratade m folk hon känner, folk jag inte vet nåt alls om...så jag kan inte avgöra ngt alls om det.
Men det hände en grej som jag inte riktigt blir klok på.
Vid ett tillfälle stod vi utomhus tillsammans med ganska många av hennes bekanta varpå jag uppfattar det som att en av tjejerna vänder sig mot Henne och säger ngt om mig och Hon ler lite, tittar på mig och säger 'isnt it obvouis'.
Jag undrar så vad hon sa, vad frågan var med det svaret!? Och om det verkligen var om mig dom snackade.
Jag känner mer och mer att hon antagligen inte är intresserad av mig, men det hjälper inte, inte alls faktiskt...jag hoppas att det här går över snart.
Ville bara / var tvungen att skriva av mig...