• KM36

Slicka fitta

Träffade en kvinna som tyckte att känslan blev för stark när jag använde ovansidan på tungan mot klitoris.
    Ändrade och använde undersidan istället vilket hon uppskattade...Tungan ute

• KM36
    Anonym (så skönt) skrev 2014-05-16 08:26:15 följande:
    Jag älskar det!!!!! Men lever med en somiinte gör det så ofta på mig. :( man blir ju så kåt av det och herregud finns inga ord som kan beskriva hur skönt det är! !!!!!! Skulle nästan kunna anställa någon som gör det på mig varje dag! !! Mm bara tanken får det att rinna till i trosan!!!! ;)

Hur mycket skulle man få för det?? Flört
  • KM36
    Anonym (så skönt) skrev 2014-05-16 08:38:29 följande:
    Haha...ja nu är jag inte den typen som är otrogen men man kan alltid drömma. Får fråga min sambo vad han skulle tycka om den iden! :-P kanske skulle få honom i andra tankar. Kanske värt att fråga hehe.

Hushållsnära tjänster är väl inte otrohet Tungan uteFlört
  • KM36
    Anonym (så skönt) skrev 2014-05-16 08:45:08 följande:
    Är det rut avdrag på det då?? Haha

Kan nog dra av lite av varje Guld i munSkrattande
  • KM36
    Bettan85 skrev 2014-05-17 22:55:06 följande:
    jag älskar att bli slickad
    MMM HUR vill du bli Tungan ute slickad??
  • KM36
    Anonym (Fröken) skrev 2014-05-19 17:19:43 följande:
    Älskar att bli slickad men inte alla män som fattar att hålla skäggstubbet borta från fittan. Så inte av vem som helst. Precis som vissa tjejer kanske inte fixar att hålla tänderna från kuken när de suger. Annars tycker jag om att sitta på ansiktet, bli slickad/lapad med bred hel tunga och slickad på Klittan med fingrarna i fittan på g punkten. Eller i stjärten eller både och. Tycker om att bli slickad och samtidigt nypt hårt i bröstvårtorna men det gjorde jag inte förut så det är något nytt som känns skönt. Har blivit slickad av både tjejer och killar och det är ingen större skillnad (ev skägget då) och har slickat fitta själv och det är fantastiskt härligt och upphetsande. Skulle aldrig nöja mig i en relation utan att få fittan slickad
    så härligt att få lapa med bred tunga från mellangården, genom hela skåran tills tungan blir en grop vid klittan och leder ner fittsaften i munnenTungan ute
  • KM36
    MissK70 skrev 2014-06-05 17:05:39 följande:
    Tycker det är jätte skönt, älskar det. Tunga får gärna vandra över anus också....

MMMM skulle gärna vara där med mun och tunga.. både fram och bak..Tungan ute
Svar på tråden Slicka fitta