HäckHäxan skrev 2014-07-16 00:28:50 följande:
Hahha vi är kräsna dårar bägge två

Håller med dig med appen den har ett eget liv, sitter mest via den jag med, dock just nu vid datorn. Tror mig iaf lyckas förstå vad du skriver ändå.
Har inga problem med att erkänna mitt intresse, det är mitt största intresse tror jag man kan säga utan att ljuga. Även om det såklart finns massor av andra saker jag också tycker om. Men jag hade aldrig valt se på tv framför sex osv. Hade gärna haft det varje dag om jag kunnat.
Det där med prinsessa, det kan jag nog aldrig bli, är alldeles för mycket retsticka så jag hade aldrig kunnat låta bli att teasa under dagen när tillfälle ges heller. Tycker dessutom det verkar trist att vara prinsessa

Någon prins vill jag inte heller ha. Bara en bra och vettig och fantastisk vanlig man.
Jag gick i celibat i nästan två år för jag tröttnade på allt och allt var så ytligt och jag suckade djupt överlivet över människor och tänkte att nä nu är det bra. Satte ett år som gräns och sen flöt det bara på. Men nu när det ändå är brutet så kan jag inte se varför jag skall förneka mig nöjet med sex. Min lust blir bara värre hela tiden på gränsen till ohållbart och de tillfällen jag är barnledig är rätt få. Så nej jag tänker bejaka dem när jag kan och vill. Visst kan jag känna att det blir för tomt och då ger jag fan i det helt enkelt. Lite som att onanera, när det blir för mycket och för tekniskt och inget ger i huvudet så skiter jag i det, samma med sex med andra då.
Är sjukt trött på att förneka mig saker för att en norm säger så, för att jag själv var så korkad att jag valde att försöka följa den där normen, för att grejen med att vara mamma och samtidigt en högst sexuell kvinna krockade i min hjärna.
Nej mina år i celibat gjorde mig gott, fick mig att tänka och något hände med både min kropp och mitt sinne. Så till stor del känner jag mig lite som Bambi på isen rent sexuellt. Alldeles för mycket inombords och en vägran att leva ut det utan känslor eller iaf med någon jag litar på och eftersom jag vet hur svårt det där med tillit är för mig så lär jag nog dö utan det där hahahhaa

* Kräsen is indeed the Word. Jag hatar båda versionerna via telefonen - det är helt och hållet värdelöst, men för varje dag hittar jag ett guldkorn att tjattra med - då blir det svårt att skita i den sidan - även om myntet har båda sidor, med massor av hjärndöda inlägg.
* Jag har absolut inga bekymmer alls att vara både rapp och vulgär i käften och pratar gärna om sex med folk och förnekar absolut ingenting. Problemet är bara att många i min umgängeskrets oftast blir obekväma och generade om jag skulle dra igång om att pladdra snusk.
Därför är den här sidan fantastisk :P
* Varför inte ha sex framför TVn? Jag tackar aldrig heller nej till sex. Det är idiotiskt och dumt och helt oförklarligt om man inte är sjuk eller så.
Om någon skulle slita av mig byxorna utan förvarning, bara för att man kan, skulle göra mig galen. Jag skulle hämnas, när du minst anar det, gärna i en sits du inte alls är bekväm i.Det är en del av charmen. Och jag skulle göra det OFTA(!).
* En Prinsessa får gärna vara snuskig och kåt, jag har inga problem med det alls - snarare tvärtom. Det är bara ett epitet till en fin och underbar människa. Sexgalen och frispråkig är en bonus.
* Nej, man ska aldrig förneka sig och sina behov, aldrig oavsett.
Då slutar man Var dig själv, oavett, bara du är lycklig.
I wont accept anything else!