• Aniiee

Finns det någon i den här kategorin som bara vill snacka bort en stud med en bi/kei-tjej?

Jag har lite tråkigt och undrar om det finns fler som har det? Vi kan snacka som vad som helst, egentligen. Sex, kärlek, familjerelationer, senaste avsnittet av GoT, bra böcker med HBTQ-inslag, extrapriserna på ica nästa vecka eller vad som. 

Som sagt, så är jag bisexuell och kei, kan ju vara kul att komma i kontakt med fler....

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Svar på tråden Finns det någon i den här kategorin som bara vill snacka bort en stud med en bi/kei-tjej?
  • Anonym (A)

Jag tycker du verkar kool men det är nog allt jag har att säga, tror jag.

• Keiser

Kei, visst är det typ en stl som är mellan cosplay och goth eller har jag missupfattat?

• Aniiee
    Anonym (A) skrev 2014-05-04 23:29:38 följande:
    Jag tycker du verkar kool men det är nog allt jag har att säga, tror jag.
    Tack! Det är alltid något att säga.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Keiser skrev 2014-05-04 23:30:03 följande:
    Kei, visst är det typ en stl som är mellan cosplay och goth eller har jag missupfattat?
    Du har missuppfattat. Ganska grovt.... Eller, nej, rejält grovt. Men det gör inget, alla kan inte veta allt =P
  • läppar
    Aniiee skrev 2014-05-04 23:24:19 följande:
    Jag har lite tråkigt och undrar om det finns fler som har det? Vi kan snacka som vad som helst, egentligen. Sex, kärlek, familjerelationer, senaste avsnittet av GoT, bra böcker med HBTQ-inslag, extrapriserna på ica nästa vecka eller vad som. 

Som sagt, så är jag bisexuell och kei, kan ju vara kul att komma i kontakt med fler....
    Vad är GoT? och Kei?

• Aniiee
    läppar skrev 2014-05-04 23:34:22 följande:
    Vad är GoT? och Kei?

GoT = Game of Thrones. Det var det enda jag kom på som går på tv just nu....

Kei är... en estetik och en politisk rörelse. Går ut på att det inte spelar någon roll vilket kön en person har, och många stylar sig androgynt så till den grad att det är omöjligt att säga vem som är man och vem som är kvinna. 
  • Aniiee
    marlene82 skrev 2014-05-04 23:39:17 följande:
    hej, jag pmade dig...=)
    =) Ska titta. FL är konstigt ibland och viasr inte att jag fått PM och sånt =/
  • NintendoGamer94

Jag är bi ^^

Men tyckte verkligen kei va intresant! Hade inte hört de innan ^^

Svar på tråden Finns det någon i den här kategorin som bara vill snacka bort en stud med en bi/kei-tjej?