• eartistry

Barnmodeller till Ansiktsmålning

Hej mitt namn är Anna och kommer från makeup Institute Stockholm, ligger vid Frejgatan 73. Jag och en elev på skolan har en dag då vi tänkte göra ansiktsmålning på ett par barn som kommer att vara tillsammans på bild med ett gäng ballonger. Där det ska visa upp det vi gjort i ansiktet framför en kamera, med en fotograf som är anställd genom skolan. Självklart får föräldrar vara med på plats, ska bjuda på saft och kakor!
    Det som behövs från er föräldrar är en underskrift på ett papper (modellrelease) för att jag och min kompis kan använda dessa bilder till vår portfolio (inget annat). Det vi söker är barn i åldrarna 4-8 år och vi skulle uppskatta att få ihop 4-6 barn. Finns det någon som är intresserad eller har frågor innan man tackar ja. hör av er på an.engvall@gmail.com. varje ansiktsmålning tar 15-20min och fotografering tar 20 min. Allt kommer att ske på måndag den 19 Maj kl 10:00-12:00. 

Uppskattar all hjälp vi kan få=)

Med vänlig hälsning, Anna och Emma

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-11 20:31
    Ingen som skulle kunna tänka sig ställa upp? Betyder guld för oss om några skulle vilja ställa upp på detta=)

Svar på tråden Barnmodeller till Ansiktsmålning