• Anonym (Kompisen)

Extremt attraherad av min mans kompis..

Jag och min man har varit ihop länge nu. Mer än tio år.
    Vi är väl någorlunda lyckliga. Barn ihop.
    Goda vänner och bra sexliv.

Men senaste tiden har jag träffat en av hans kompisar lite mer än tidigare.
    Och jag är så fruktansvärt attraherad av honom. Hela kroppen bara skriker efter honom.
    Jag kan inte låta bli att kolla in bilder på honom på Facebook. Jag tänker på honom hela tiden. Och nästan varje natt drömmer jag erotiska drömmar om denne man.
    Åh vad jag vill ha honom.

Jag har ingen som helst relation med honom och jag planerar inte heller att ha det.

Jag fattar inte vad de starka känslorna kommer ifrån. Men jag kan inte få bort dem.

Jag känner precis lika starkt för min man som vanligt.

Ush varför gör min hjärna så här med mig! Någon som har några förståndiga idéer och kan få mig att glömma denna killen som säkert inte är ett skit intresserad av mig....!

• Svar på tråden Extremt attraherad av min mans kompis..
  • Stårschan

Äsch, det är inget märkligt att man då och då i ett lyckligt förhållande blir attraherad av någon annan. Njut du av din känsla av nyförälskelse så länge den varar, men gör för guds skull inget åt den. Efter ett tag kommer den att rinna ut i sanden. Var glad åt att du får ha fjärilar i magen igen, och ta ut det på din man!

• Anonym (Kompisen)

Tack för ditt svar!

Ja jag vill absolut inte ha något förhållande med kompisen. Bara rent sexuellt.

Känner så fruktansvärt dåligt samvete bara!!!

• Anonym (Kompisen)

Och ditt svar känns klokt!

Känner alla såhär ibland?

• Stårschan

Jag kan ju bara svara för mig själv, och några av mina kompisar, men för mig hände det någon gång per år när jag var yngre, och (tyvärr) mer sällan nu.

• lalle01

HHmmm,

Min sambo kände samma sak som du gör. Vad hände!
    Han gick bakom ryggen på mig i 2 årstid och hade JÄTTETREVLIGT.
    Denne person råkade vara min bäste vän och arbetskollega.

Fick reda på allt via en dagbok som glömt gömma.på annandagen 2013.

Iag så har jag förlåtit henne och min vän och arbetkollega är idag luft.Jag är uppsagd så snart slipper jag se fanskapet.

Otrohet kommer fram på ett eller annat sätt.

Otrohet är jag jävligt anti emot och ha alltid varit.

Gör vad DU tycker är bäst, MEN du har då inget samvete när du gjort det.
     De kallar jag att sumpa förhållande...

• Stårschan

Att fantisera är inte otrohet. TS får se till att hålla fingrarna i styr och inte uppmuntra kompisen på något sätt. Det vore ju att förstöra allas goda förhållanden för all framtid, och det kan det ju aldrig vara värt!

• Anonym (I)

Är han snyggare än din man?

• Fool
    Stårschan skrev 2014-05-07 15:40:31 följande:
    Att fantisera är inte otrohet. TS får se till att hålla fingrarna i styr och inte uppmuntra kompisen på något sätt. Det vore ju att förstöra allas goda förhållanden för all framtid, och det kan det ju aldrig vara värt!
    Håller med om att fantisera inte är otrohet och att det är ganska naturligt att ha fantasier , dock är det tyvärr VÄLDIGT vanligt att otrohet börjar med en fantasi , "att hålla fingrarna i styr" och inte falla för frestelsen verkar inte vara sådär jättelätt med tanke på hur många som trillar dit. Däremot verkar det vara väldigt lätt att succesivt flytta på gränserna.... attraktion blir flirt , flirt blir en kram , en kram blir en kyss , en kyss blir sex , en gång blir två ggr , två ggr blir.... etc

Mao , om man verkligen vill vara på den säkra sidan och inte trilla dit så kanske man ska vara restriktiv med att ge näring åt sina känslor / fantasier. En konferens och lite alkohol kan räcka gott och väl för att trilla över kanten.
  • Anonym (Kingen)
    Anonym (Kompisen) skrev 2014-05-07 15:01:51 följande:
    Tack för ditt svar!

Ja jag vill absolut inte ha något förhållande med kompisen. Bara rent sexuellt.

Känner så fruktansvärt dåligt samvete bara!!!

Känner likadant för frugans väninna. Och en vacker dag ska jag ta henne, så är det bara.
  • Anonym (Kompisen)
    Anonym (I) skrev 2014-05-07 16:03:42 följande:
    Är han snyggare än din man?

Nä inte direkt. Och han är betydligt mer korkad än min man.
Svar på tråden Extremt attraherad av min mans kompis..