Inlägg från: Anonym (Mensen 3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mensen 3)

Varför använder ni mensskydd på natten?

Blöder som bara den under natten! De åker ut på kanterna, framåt och bakåt. Överallt! Har aldrig funkat med binda eftersom jag blöder ner hela sängen, trosor, nattkläder m.m. Så måste alltid ha tampong på nätterna. Enda som funkar. Utan binda/tampong skulle jag vakna i en blodpöl. 

• Anonym (Mensen 3)
    Velouria skrev 2014-05-09 23:02:47 följande:
    Från mig sprutar det ut blod oavsett kroppsposition. Jag använder ibland TVÅ bindor, speciellt på natten då jag sover hela natten och aldrig går upp till toaletten. För jag blöder mer än vad Dracula kan få i sig.
    Samma här, inte ens 2 bindor funkade, trots att det mer kändes som att ha blöja Förvånad tampong funkar! Men händer jag blöder igenom den såå tampong + binda är bästa Flört
  • Anonym (Mensen 3)
    Felizia skrev 2014-05-09 22:39:45 följande:
    Försöker en gång till... - Är det ingen av er som blöder så sjukt mycket som sökt hjälp..?? Accepterar ni bara detta som ett faktum? Det finns såväl läkemedel som andra insatser för att slippa ha det såhär!
    Man brukar inte söka hjälp om man inte behöver hjälp..
  • Anonym (Mensen 3)
    Felizia skrev 2014-05-09 22:39:45 följande:
    Försöker en gång till... - Är det ingen av er som blöder så sjukt mycket som sökt hjälp..?? Accepterar ni bara detta som ett faktum? Det finns såväl läkemedel som andra insatser för att slippa ha det såhär!
    Söka hjälp för något som är naturligt, när det enkelt går att använda tampong? Och istället stoppa i sig tabletter som har diverse biverkningar.. Hm. Obestämd
Svar på tråden Varför använder ni mensskydd på natten?