Haha ja man blir smått besatt såhär i slutet och läser allt man kan komma åt! :D
Nä inga känningar alls, sammandragningar och ett väldigt tryck nedåt när dom kommer men annars ingenting. Ja alltså man hoppas ju på att förlossningen bara startar helt plötsligt och egentligen så vill man ju hellre att det ska starta så än med massa onödiga förvärkar och sånt, men det känns liksom så orimligt att det ska starta så. Trots att jag inte hade några känningar alls innan med min förra förlossning..
Ikväll är vi faktiskt barnfria, mina föräldrar ville ha min dotter över natten så ikväll ska vi bara njuta av den sista barnfria kvällen på länge, kanske går ut och äter något men annars blir det lugnt. Och så hoppas jag ju självklart att förlossningen startar inatt när vi redan har barnvakt haha!
Vi är även bortbjudna på middag imorgon och har planer även söndag så den här helgen är fullsmäckad, känns faktiskt rätt skönt att ha planer, jag blir lätt galen av att bara ligga i soffan och frenetiskt leta tecken på förlossning! Gör ju det hela vardagarna nu när dottern är på förskolan från 9-15.
Känner mig väldigt pigg måste jag säga och det är skönt!
Har ni några andra planer förutom festen på lördag? Är det fest hos några nära vänner?