• tovemaja

Gravid efter spolning?

Hej! Även jag gjorde spolning i början av denna månad och tyckte också att det gjorde vansinnigt ont! Dock ser jag det som positivt då det KAN tyda på att det var något "i vägen" i ena äggledaren. Är på BIM-4 nu och har noll symptom dock. Känns minst sagt lite trist då vi försökt i 11 månader...

• tovemaja
    Poison82 skrev 2014-06-25 16:59:48 följande:

Jag spolade äggledarna i november månad. Samtidigt såg vi i ultraljud apparaten att jag kom till att ägglossa inom de närmaste 2 dagarna.

Där var inget stopp men jag plussa två veckor senare och är nu höggravid. Vi hade försökt i 2 år innan spolningen

du inger hopp!
  • tovemaja
    Poison82 skrev 2014-06-25 20:31:16 följande:

Jag håller tummarna för dig. Jag gick 2 dagar över bim för jag vågade inte testa och bli besviken igen .

Tyckte också att det gjorde sjukt ont, grät rätt mycket
    hade du symptom innan BIM?
  • tovemaja
    Poison82 skrev 2014-06-29 11:40:52 följande:

Håller tummarna hårt för dig. När ska du testa?
    tack för tumhållning! Jag har ibland (sällan) lutealfas på 14 dagar så avvaktar morgondagen också om mensen nu mot förmodan håller sig borta... hoppas hoppas!
  • tovemaja

å herregud!! Jag är gravid! Kan inte tro det! Försök 12 och första efter spolning. Den gjorde djävulskt ont på mig så jag tror stenhårt på att någon blockerande skit spolades bort. är ofattbart lycklig!

• tovemaja
    Jessicca skrev 2014-06-30 20:02:26 följande:

De som gör ont är när de blåser upp en ballong i livmodern. Har inget med om de sitter " skit " i vägen. Grattis :)

nej, det gjorde inte ont när de blåste upp "ballongen". Det gjorde ont i vågor när de spolade med vätskan.

Tack för grattis, ofantligt glad!
Svar på tråden Gravid efter spolning?