Ett tidigt missfall i april 2014
Hej tjejer! Fick veta att vår graviditet avstannat redan i v 6+2 på ett VUL 9/5, skulle varit i v 10 just nu. I söndags började jag blöda färskt och massa klumpar kom, var på VUL igår för skrapning men de kunde konstatera att min kropp hade stött ut det mesta och att vi kan försöka bli gravida så fort vi är redo för det.
Beklagar era MF/MA, vet hur fruktansvärt det är! Jag känner just nu att jag har fått tid att bearbeta det som har hänt och vill också satsa på att bli gravid så fort jag får ÄL, om vi nu får det innan 1:a mensen. Det verkar vara så olika för alla som skrivit här på FL.
Vi var så glada när vi blev gravida, 1 april i år fick vi veta att jag var i vecka 4 ca och en bebis i december lät som ljuv musik i mina öron. Och så var man så dum på nått sätt, alla planer man gjorde när man skulle berätta, vi städade ur ett av våra rum i lgh för att bebis skulle bo där så snart de 12 veckorna gått.... Nu är den drömmen över, och jag hoppas på en bebis i feb/mars 2015 iaf!
Jag kommer inte heller köra stickor, känner min kropp ganska väl och har relativt bra koll på när jag har ÄL. Men det är klart, efter MA så kanske kroppen inte alls vill tala om när det är dags. Så vi får väl köra på som vanligt och hoppas det tar.
Lycka till tjejer!!!