Vet din kille vad han ska göra med din rumpa?
Vet din kille ens vad han ska göra med din rumpa? Eller står han som ett fån med rumpan i nävarna?
Vet din kille ens vad han ska göra med din rumpa? Eller står han som ett fån med rumpan i nävarna?
Menar du analsex har han suverän koll .. Men det är sällan han tar själva skinkorna någon större uppmärksamhet- men han har blivit bättre och man överraskas ibland men en liten handsmisk å smekande på den. Mycket uppskattat! :)
Han vet vad jag vill men gör aldrig så.
Han älskar min rumpa, han gillar hellre rumpor än bröst så då är de bra att jag har stor rumpa å lite mindre bröst haha ;)
Han vet verkligen va han ska göra med den, men han lyssnar även på mina signaler..
Inte en dag de går utan att han tar mig på den..
Han smeker den, han greppar den, han knådar den, han väger den i dina händer, han smiskar den lätt, han smiskarcden hårt. Och jag älskar allt! Det enda jag möjligen kan reagera på att han vill ofta ha handen på den när vi går på stan men det tycker jag vi är för gamla för.
Absolut. Han smeker den ibland, masserar den ibland, och greppar tag om den ibland och klappar till den ibland när jag går omkring och ser läcker ut. Och framför allt skulle han aldrig få för sig att stoppa in något mellan skinkorna, och det älskar jag honom för!
Jag älskar min flickväns rumpa! Tyvärr har jag problem att behandla den som hon vill:(
Hon vill få den smiskad när hon blir tagen hårt bakifrån. Trots att jag normalt sätt är relativt dominant och trots att jag vet att hon gillar det så känns det fel och jag kan inte förmå mig att ta mig över tröskeln och smiska henne. Troligtvis är det den förbaskade förälskelsen som softar ner mig och ställer till det... Hoppas det blir bättre snart:)
Han vet exakt vad han ska göra med den, komplimera den och ta på den. Och han vet dessutom vad han inte får göra med den.
Min man vet! Han får gärna ta på rumpan, på skinkorna, men inte hålla på peta i röven osv, det gillar jag icke