• Anonym (rumpa)

Vet din kille vad han ska göra med din rumpa?

Vet din kille ens vad han ska göra med din rumpa? Eller står han som ett fån med rumpan i nävarna?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet din kille vad han ska göra med din rumpa?
  • Anonym (Elly)

Menar du analsex har han suverän koll .. Men det är sällan han tar själva skinkorna någon större uppmärksamhet- men han har blivit bättre och man överraskas ibland men en liten handsmisk å smekande på den. Mycket uppskattat! :)

• Anonym (L)

Han vet vad jag vill men gör aldrig så.

• Sassa89

Han älskar min rumpa, han gillar hellre rumpor än bröst så då är de bra att jag har stor rumpa å lite mindre bröst haha ;)

Han vet verkligen va han ska göra med den, men han lyssnar även på mina signaler..

Inte en dag de går utan att han tar mig på den..

• CarinaL26

Han smeker den, han greppar den, han knådar den, han väger den i dina händer, han smiskar den lätt, han smiskarcden hårt. Och jag älskar allt! Det enda jag möjligen kan reagera på att han vill ofta ha handen på den när vi går på stan men det tycker jag vi är för gamla för.

• panicorion
    CarinaL26 skrev 2014-05-09 09:21:59 följande:
    Han smeker den, han greppar den, han knådar den, han väger den i dina händer, han smiskar den lätt, han smiskarcden hårt. Och jag älskar allt! Det enda jag möjligen kan reagera på att han vill ofta ha handen på den när vi går på stan men det tycker jag vi är för gamla för.
    =) Känner igen det dock så tycker jag inte alls att man bli för gammal för att ha handen på rumpan på stan.. Det som kan bli ett "problem" är när han vill klämma när jag går i trappan.. kan bli svårt att ta ordentliga steg då =) Men det är ändå totalt värt det 
  • CarinaL26
    panicorion skrev 2014-05-09 09:44:15 följande:
    =) Känner igen det dock så tycker jag inte alls att man bli för gammal för att ha handen på rumpan på stan.. Det som kan bli ett "problem" är när han vill klämma när jag går i trappan.. kan bli svårt att ta ordentliga steg då =) Men det är ändå totalt värt det 

Just det här med att gå på stan med handen på rumpan känns lite tonårsaktigt men annars älskar jag att han har handen på baken så mycket. Rent sexuellt har jag väldigt känsliga skinkor och blir lätt upphetsad när han har handen där.
  • Anonym (Japp)

Absolut. Han smeker den ibland, masserar den ibland, och greppar tag om den ibland och klappar till den ibland när jag går omkring och ser läcker ut. Och framför allt skulle han aldrig få för sig att stoppa in något mellan skinkorna, och det älskar jag honom för!

• Anonym (Softis)

Jag älskar min flickväns rumpa! Tyvärr har jag problem att behandla den som hon vill:(
    Hon vill få den smiskad när hon blir tagen hårt bakifrån. Trots att jag normalt sätt är relativt dominant och trots att jag vet att hon gillar det så känns det fel och jag kan inte förmå mig att ta mig över tröskeln och smiska henne. Troligtvis är det den förbaskade förälskelsen som softar ner mig och ställer till det... Hoppas det blir bättre snart:)

• panicorion
    Anonym (Softis) skrev 2014-05-09 10:24:22 följande:
    Jag älskar min flickväns rumpa! Tyvärr har jag problem att behandla den som hon vill:(
    Hon vill få den smiskad när hon blir tagen hårt bakifrån. Trots att jag normalt sätt är relativt dominant och trots att jag vet att hon gillar det så känns det fel och jag kan inte förmå mig att ta mig över tröskeln och smiska henne. Troligtvis är det den förbaskade förälskelsen som softar ner mig och ställer till det... Hoppas det blir bättre snart:)
    Jag kan förstå din spärr men om det är något hon verkligen vill så börja lite lätt bara.. (om du vill det med dvs) börja smiska henna utanför sängen så kommer det falla på plats tillslut =)
  • dohnut
    Anonym (Softis) skrev 2014-05-09 10:24:22 följande:
    Jag har alltid gillat att smiska tjejers rumpor... Nu har jag t.o.m. kommit över en till tröskel, och ger min sambo örfilar lite då och då...
  • Anonym (Softis)
    panicorion skrev 2014-05-09 10:29:10 följande:
    Jag kan förstå din spärr men om det är något hon verkligen vill så börja lite lätt bara.. (om du vill det med dvs) börja smiska henna utanför sängen så kommer det falla på plats tillslut =)
    Jo men... detta är ju en form av dominans. Jag är rädd för att om detta "spelas" och inte kommer från hjärtat så blir det tafatt och effekten kommer bli raka motsatsen, dvs löjlig och avtändande. Får se till att bli lite onykter ikväll och tuffa till mig lite:)

• plc8

Han vet exakt vad han ska göra med den, komplimera den och ta på den. Och han vet dessutom vad han inte får göra med den.

• panicorion
    Anonym (Softis) skrev 2014-05-09 10:52:33 följande:
    Jo men... detta är ju en form av dominans. Jag är rädd för att om detta "spelas" och inte kommer från hjärtat så blir det tafatt och effekten kommer bli raka motsatsen, dvs löjlig och avtändande. Får se till att bli lite onykter ikväll och tuffa till mig lite:)

Bara du inte gör saker som är utanför din bekvämlighetszon... Ta det lugnt och sakta :)
  • hemliga agenten
    Anonym (Softis) skrev 2014-05-09 10:52:33 följande:

En riktigt smisk från dig och sen hennes stön/gny som reaktion och du kommer enbart sakna att du inte gjort det tidigare ;)
  • Anonym (75)

Min man vet! Han får gärna ta på rumpan, på skinkorna, men inte hålla på peta i röven osv, det gillar jag ickeKräks

• Anonym (Ja)
    Anonym (rumpa) skrev 2014-05-09 00:17:39 följande:

Vet din kille ens vad han ska göra med din rumpa? Eller står han som ett fån med rumpan i nävarna?

Ja
Svar på tråden Vet din kille vad han ska göra med din rumpa?