• Anonym (ångrar)

Det är något fel på mig...gjorde inte som jag ville...orkar inte m

Vi hade tre fina embryon i frysen. Nu finns bara en kvar och den kanske också slängs om vi inte får dispens. Min sambo gav med sig men ville egentligen inte och jag var svag och gjorde som han ville...........sista chansen att få barn pga åldern. Jag skulle tänkt på mig, min dotter och det ofödda barnet. Två fina embryon slängdes. Jag hatar mig själv och min sambo och kommer ångra mig resten av livet och undra hur jag kunde vara så svag...

Orkar inget nu så nu är jag dålig mamma till det barn jag har också. Varje gång jag är med henne tänker jag på att om jag vore mer handlingskraftig skulle hon troligen ha ett syskon men det är slängt nu. Början till ditt syskon slångdes. Önskar jag kunde skruva tiden tillbaka.

• Svar på tråden Det är något fel på mig...gjorde inte som jag ville...orkar inte m
  • Anonym (u)

Ni måste separera, för du kommer hata honom mer och mer för varje dag.

• Anonym (ångrar)
    Anonym (u) skrev 2014-05-10 09:06:57 följande:
    Ni måste separera, för du kommer hata honom mer och mer för varje dag.

Jag hatar mig själv också...

Min sambo gav med sig men var sur...därför orkade jag inte... svagt av mig...helt handlingsförlamad blev jag varje månad och nu  är det försent.
  • Anonym (V)

Jag förstår nog inte helt. Men ni måste gemensamt besluta om detta? Och din sambo säger nej? Håller tummarna för er!

• Anonym (ångrar)
    Anonym (V) skrev 2014-05-10 09:14:27 följande:
    Jag förstår nog inte helt. Men ni måste gemensamt besluta om detta? Och din sambo säger nej? Håller tummarna för er!

Embryona får vara i frysen ett visst antal år. Sen slängs dom. Min sambo har inte velat men skrivit på godkännade men varit sur. Jag borde tagit pappret och åkt. Nu är två embryon slängda...
  • Anonym (acceptera)
    Anonym (ångrar) skrev 2014-05-10 09:30:57 följande:

Embryona får vara i frysen ett visst antal år. Sen slängs dom. Min sambo har inte velat men skrivit på godkännade men varit sur. Jag borde tagit pappret och åkt. Nu är två embryon slängda...
    du borde acceptera din mans val. vill han inte så vill han inte, varför hålla på och gråta och tvinga?
    fortsätt lev livet istället och tänk på er kärlek.
  • Anonym (ångrar)
    Anonym (acceptera) skrev 2014-05-10 10:29:33 följande:
    du borde acceptera din mans val. vill han inte så vill han inte, varför hålla på och gråta och tvinga? fortsätt lev livet istället och tänk på er kärlek.

Finns ingen kärlek kvar nu. Hatar honom. Tänker flytta
  • LinneaJosie
    Anonym (acceptera) skrev 2014-05-10 10:39:33 följande:
    fy fan vad vidrigt av dig och elakt mot din man! betyder ett till barn så mycket att du sabbar hela kärleken för det?  usch, tror din man kommer hitta lyckan på annat håll istället efter ditt uppbrott, där han kan leva i harmoni utan en kvinna som tjatar sönder hans huvud om ett till barn. lika bra att du lämnar honom. lycka till.

Men herregud, du pratar med en människa i kris! Skämmes! TS- du behöver prata med någon! Finns det möjlighet att göra det via fertilitetskliniken? Annars, kontakta din hälsocentral! Jag beklagar att du mår såhär
  • Anonym (ångrar)
    Anonym (acceptera) skrev 2014-05-10 10:39:33 följande:
    fy fan vad vidrigt av dig och elakt mot din man! betyder ett till barn så mycket att du sabbar hela kärleken för det?  usch, tror din man kommer hitta lyckan på annat håll istället efter ditt uppbrott, där han kan leva i harmoni utan en kvinna som tjatar sönder hans huvud om ett till barn. lika bra att du lämnar honom. lycka till.

Det är han som sabbat allt. Du vet genting.Jag har inte tjatat sönder hans hjärna. Jag bad honom stå för vad han ville redan för två år sen. Dvs antingen säga nej och stå för det eller säga ja för familjens skull och stå för det. Han älskar barn ovh han vet han skulle älska barnet.Men nej han sa ja och dkrev på pappret men var sur.Därför har jag haft ångest varje månad i två år för jag ska själv väga in hans önskan mot min.tyvärr lät jag alltid hans önskan vilja.Jag sa nu sista månaderna att jag inte klarar av att åka själv. Om jag ska klara av det vill jag att han följer med så vi gör det tillsammans. Han ringde till kliniken. De tinade två embryon som var jätte fina. De fivk växa lite till. Kvällen innan ett av liven skulle sättas tillbaka ångrara han sig plötdligt och däger nej. Kliniken fick slänga nitt barns syskon i papperskorgen. Jag gjorde en extra behandling då för fem år sen för att vi båda planerade syskon. Vår dotter längtar efter syskon. Min sambo älskar barn men inte viktigt att få fler. Min sista chans till ett till barn och väldigt oetiskt att slänga i papperskorgen. Han kunde ha stöttat för vår familj skull. Nej kommer aldrig förlåta varken han eller mig.jsg hatar mig djälv ockdå för att jag inte räddade syskonet.jag lät dom döda hen. Och min sambo tyckte det var okej. Skriver på iPhone därför lite fel
  • Anonym (ångrar)
    LinneaJosie skrev 2014-05-10 10:50:52 följande:
    Men herregud, du pratar med en människa i kris! Skämmes! TS- du behöver prata med någon! Finns det möjlighet att göra det via fertilitetskliniken? Annars, kontakta din hälsocentral! Jag beklagar att du mår såhär

Vill bara skruva tiden tillbaka. Ja jag behöver prata med någon men jag måste leva med detta resten av livet.
  • Anonym (Omg)
    Anonym (ångrar) skrev 2014-05-10 11:07:03 följande:

Det är han som sabbat allt. Du vet genting.Jag har inte tjatat sönder hans hjärna. Jag bad honom stå för vad han ville redan för två år sen. Dvs antingen säga nej och stå för det eller säga ja för familjens skull och stå för det. Han älskar barn ovh han vet han skulle älska barnet.Men nej han sa ja och dkrev på pappret men var sur.Därför har jag haft ångest varje månad i två år för jag ska själv väga in hans önskan mot min.tyvärr lät jag alltid hans önskan vilja.Jag sa nu sista månaderna att jag inte klarar av att åka själv. Om jag ska klara av det vill jag att han följer med så vi gör det tillsammans. Han ringde till kliniken. De tinade två embryon som var jätte fina. De fivk växa lite till. Kvällen innan ett av liven skulle sättas tillbaka ångrara han sig plötdligt och däger nej. Kliniken fick slänga nitt barns syskon i papperskorgen. Jag gjorde en extra behandling då för fem år sen för att vi båda planerade syskon. Vår dotter längtar efter syskon. Min sambo älskar barn men inte viktigt att få fler. Min sista chans till ett till barn och väldigt oetiskt att slänga i papperskorgen. Han kunde ha stöttat för vår familj skull. Nej kommer aldrig förlåta varken han eller mig.jsg hatar mig djälv ockdå för att jag inte räddade syskonet.jag lät dom döda hen. Och min sambo tyckte det var okej. Skriver på iPhone därför lite fel
    Seriöst? Slänga din barns syskon? Du tycker inte att du överdriver något?
Svar på tråden Det är något fel på mig...gjorde inte som jag ville...orkar inte m